Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-20, 09:00
Medlem
Hej.

Jag opererade bort halsmandlarna för några år sedan och fick innan operationen ett blått piller.
Jag har aldrig mått så bra i hella mitt liv och jag låg och läste MAD i väntan på att rullas in i operationssalen och jag låg och asgarvade åt allt och alla

Vad var det för piller jag fick.....?

Mvh Shadar Logoth
Citera
2006-11-20, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shadar Logoth
Hej.

Jag opererade bort halsmandlarna för några år sedan och fick innan operationen ett blått piller.
Jag har aldrig mått så bra i hella mitt liv och jag låg och läste MAD i väntan på att rullas in i operationssalen och jag låg och asgarvade åt allt och alla

Vad var det för piller jag fick.....?

Mvh Shadar Logoth

kanske en 1mg xanor. de ær blåa med en skåra och har en oval form. Blåaktig færg.
Citera
2006-11-20, 10:07
Medlem
MajorToms avatar
1 mg är lila. De enda direkt blåa xanoren (i Sverige i vart fall) är 0,5 mg depot och 2 mg depot och de ges ant inte preop.
Citera
2006-11-20, 11:17
Medlem
Ni verkar övrens om märket Xanor i alla fall...

Vad är det för preparat?
Går det att köpa över internet?

Mvh
Citera
2006-11-20, 13:05
Bannlyst
Citat:

Vad är det för preparat?

Mvh
Det är en benso och kan med all säkerhet beställas på internet,
finns mycket scamsidor som gör det lite svårare men det finns .

mvh
Citera
2006-11-20, 13:52
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:

Vad är det för preparat?

Mvh

Kanske inte så smart att köpa det om du tyckte det var det bästa du någonsingjort.

Har du ett psykiskt sug efter det nu - 15 (edit 15 inte 1 ;P) år efter händelsen. Tänk då vad du kommer göra när du har tillgång till drogen i fråga...

Troligen knapra vettet ur dig... lycka till...
Citera
2006-11-20, 13:57
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Vad är det för preparat?

Mvh

Xanor innehåller substansen Alprazolam. Jag tycker dock att det låter lite underligt att du fick en sådan kraftig effekt av endast 1mg xanor.
Citera
2006-11-20, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Xanor innehåller substansen Alprazolam. Jag tycker dock att det låter lite underligt att du fick en sådan kraftig effekt av endast 1mg xanor.

Nja, folk som inte brukar annat än öl och tobak kan ofta få oanade kraftiga rus av en eller två piller på sjukhus. Dom är ju inte vana vid den sköna och befriande värld som droger erbjuder.
Citera
2006-11-20, 14:29
Medlem
Zot^s avatar
Valium? Fast de används väl inte här i sverige.

Förstår inte riktigt hur man kan ha roligt på benzo annars. Har du ångest så hjälper det väldigt bra. Annars blir du bara trött...
Citera
2006-11-20, 14:47
Bannlyst
Jag vill minnas att jag också fick ett "kul-piller" innan en operation, skumt skulle det vara om det var Xanor för effekten var snabb som fan och känslan var likvärdig med glädjen och euforin på en "toppfylla". Sedan blev det Ketogan (myyyyyyyyys) och på det dormicum. Tjyst utekväll annars om det inte var för att jag skulle operera mig.

Konstigt att man preopar med Xanor, är det för att släppa oroligheter och ångest?
Citera
2006-11-20, 15:16
Medlem
det var kanske 15 år sedan operationen och jag kan inte glömma den sköna känslan och den glädja jag upplevde....'

Har aldrig skrattat åt serier i tidningar förut man nu asgarvade jag och skulle med lätthet känna igen den tidning jag läste.

Vill uppleva den känslan igen.....

Om ni tycker att det är en konstig reaktion på Xanor och liknande preparat....vad kan ge samma reaktion som jag upplevde....?

Tack för alla inlägg och den hjälp jag får i detta områda där jag själv har mycket begränsande kunskap...
Citera
2006-11-20, 15:25
Medlem
A-Dmps avatar
Alprazolam 1 mg är också blå.

Men varför skulle man få bensodiazepiner för att operera ut halsmandlarna? Tycker att någon opioid låter rimligare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in