2002-06-26, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
1. Man är tråkig om man är en toffelaktig innerunkare som alltid är allvarlig som en begravningsentrenör.
2. Du e verkligen trög !!!! Keka Jalla, keffo.
3. Lagar, lagar !!! Snart blir det lag om att ha cykelhjälm inomhus.
4. Klart det går att få jobb... På McDonalds. Juden Mats Lederhausen/Lederhosen vågar anställa civilingengörer från andra länder till att mecka Pommes frites, många svennar vågar inte ens det. Var jobbar du?
5. Titta i högt upp i näringslivet får du se. Är du blond seglartönt från Lidingö med medlemskort i KSSS och partar i Båstad varje sommar får du vilket VD jobb som helst även om du har 43 i IQ och är grovt inavlad. I alla andra länder har man högre krtav på topparna i samhället. Likadant i politiken. Fransmän och britter och amerikaner ställer högre krav och sorterar inte på samma sätt efter etnisk grupp om rätt komptens finns.
6. Kolla broder Tuck mordet eller Joy Rahman. JR blev nyligen frikänd för han var oskyldig och i hans dom stog att han "levde ett tvivelaktigt liv". Fittorna i svennarnas domstolar hade aldrigt sagt så om en svenne och haft helt andra beviskrav då. Det finns 30 olösta kvinnomord. Misstänkta GM är svennar. Helt ointressanta brott tycker högeryttern inom svensk juridik, för då får vi ingen bra statstik att runka i takt till. Svennaran har så dåligt självförtroende att de behöver denna statistik att peppa upp sig med. Det är ett opium för folket. Romarna hade gladiatorspel, Sverige 2002 har offentliga våldtäkter. Snart blir det direkt TV sändning.
7. Håller med om att alla ska ha samma rätt till bidrag.

1) Alla svennar är inte som soc gubben, cosmiq.

2) Du är verkligen trög, Xtrakt. I mellanöstern (cosmiqs homeland)slänger man alla lik på ett sopberg.

3) Ja, det finns bättre lagar i mellanöstern med kvinnor som blir stenade till döds om de begår äktenskapsbrott.

4) Om invandrare kan sluta begå brott och studiera istället kanske de skulle få ett bra jobb. Sedan är utbildning i visa länder under all kritik.

5) he,. det är samma i hela österlandet. Förresten, hur vet du att han har IQ 43? Tjänner du några lindingöbo överhuvudtaget?

6) Man som blev friad i broder tuck mordet var ju knappast en ängle. Även om man inte sköt så förtjänade han livstids fängelse eller utvisning. Joy Rahman blev friad pga att han fick till en ny bevisning genom DNA som inte fanns tillgänglig på den tiden. Det handlade inte om rasism.

Hur kan svennarna vara GM om de inte är efterlysta eller straffade? Det kan lika gärna vara blattar ifarten.
Citera
2002-06-26, 19:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daredevil

1) Alla svennar är inte som soc gubben, cosmiq.

2) Du är verkligen trög, Xtrakt. I mellanöstern (cosmiqs homeland)slänger man alla lik på ett sopberg.

Ahhh sorry! Jag var visst trög där...

Jag vill oxå passa på att nämna att jag inte heller är någon glidig lidingöbo i rosa skjorta eller liknande. Har inga ärvda pengar heller.. Jag är bara en vanligt hårt arbetande snubbe.

X
Citera
2002-06-26, 19:41
Moderator
-Info-s avatar
...

1. Varför är så många svennar tråkiga?
2. Placerade Allah alla begravningsentreprenörer i Sverige?
3. Varför vill alla partier i Sverige bygga om landet till ett dagis. Allt är förbjudet och samhället ska va farsa åt alla, men det funkar inte?
4. Om Svenskarna var intresserade av fler invandrare jobbade så varför anställer företagen inte fler?
5. Varför går svennefaktor före kompetens?
6. Varför går svennefaktor före sanning i svenska domstolar?
7. Varför jiddar högerytterpartierna om bidrag när de själva får partistöd? Hade de inte fått bidrag hade de fått ha partikansliet i ett tält.

1 / 2.
Allt är relativt. Min erfarenhet är att araber är väldigt allvarliga, ofta fanatiska och saknar varje spår av humor. Med svenskar kan man skämta om det mesta, men med en arab är det omöjligt. Medan svenskarna skrattar åt varandras skämt sitter araben tyst i ett hörn eller läser nån arabisk tidskrift för sig själv.

Däremot är det sant att folk från vissa andra länder tex, Jugoslavien, Spanien, Italien, Polen, Sydamerika kan vara väldigt öppna och roliga. I större grad än svenskar. Men detta gäller som sagt inte araber, som alla ser ut att gå omkring med en bomb i magen de tänker blåsa av när som helst... Araber måste nog vara världens mest humorlösa folkslag...

3.
Det är nog mer som är förbjudet och reglerat i de islamiska länderna. Sverige är ändå ett ganska fritt land, även om det finns ett stort antal lagar som är ganska onödiga.

4 / 5.
Företagen brukar anställa ifall det dyker upp kompetenta invandrare. Däremot är de kompetenta invandrarna väldigt få. Förfalskade betyg och intyg, som invandrarna ofta kör med, genomskådar de flesta arbetsgivare fort.

6.
Domstolarna försöker vara så neutrala som möjligt, men varje sunt tänkande människa vet att det är mest blattar som begår brott så att det är mest blattar som fälls i domstolarna är ju bara naturligt.

7.
Det finns olika typer av bidrag. Självklart ska partier få bidrag eftersom de normalt saknar egen inkomstkälla, men att en vuxen människa i sin bästa ålder går på bidrag tyder på att nåt är snett...
Citera
2002-06-26, 21:08
Bannlyst
Fett me frågor...jag ska inte säga nått jag lever på 2 bidrag...skämms inte ett dugg över det....va fan ska jag tacka nej till gratis pengar?? Vad e det som är skämmigt me det?? dessutom jobbar man svart..får man mycke mer cash en normal svenne lön...
Citera
2002-06-27, 01:02
äldre konto (old)
Ej medlem
shakademus skrev: E du avundsjuk...för att du inte har lika hög status....du förstjärnar inte det så...du behöver inte sträva efter det häller

Och jag som trodde att blattarna hade världens lägsta status.. jag menar vem ser upp till våldtäktsmän, bedragare, bidragstagande & mördare?
Citera
2002-06-27, 02:14
Bannlyst
Snälla jag pallar inte tjata på hur jävla tröga ni är....
Citera
2002-06-27, 09:28
Medlem
Cosmiqs avatar
Kuksugare

Jag och Kung Shaka har bra och softa liv, kolla bara på alla störda snubbar som inte kan tagga ner för att dom inte mår bra i huvet.
Citera
2002-06-27, 09:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Snälla jag pallar inte tjata på hur jävla tröga ni är....

Jaa du verkar ju vara fruktansvärt snabb du gosse! Snabb på att få bidrag så fort det bjuds till lite...

Av vilken anledning kan du inte skaffa ett jobb? Är du handikappad eller har du några andra märkliga orsaker?

Har du ingen bra orsak till bidrag så är du I mina ögon bara en simpel tiggare.

/X
Citera
2002-06-27, 09:50
Medlem
Cosmiqs avatar
Till infomannen.

1/2. Du har sett för mycket av Ayatollah Khomeini på TV. Känner många skitroliga och softa araber. Vi garvar åt oss själva. Det gör svennarna oxå, dom är gravallvarliga soc.kärringar som mobbar den soc.kärring som beviljat fel bidrag och sen garvar dom åt det, det är svennehumor. Det är ingen slump att engelmännen skämtar om att svenskarna är komiker i helvetet.

3. Jag kommer från en rätt liberal del av den muslimska världen, i t ex Iran har dom mycket mera lagar. Det finns alla varianter.

4/5. Hörde en statstik på att Gislaved (Har aldrig varit där.) var överlägset bäst i landet på att anställa stans Somaliska minoritet och det funkade tydlgen bra. (Den invandrargrupp som har mest arbetslöshet.) Bönderna i Gislaved är mera öppet vardagsrasister (liksom jag själv) jämfört med i Storstäderna där folk inte vill erkänna sånt, men i verkliga lägen visade det sig att företagen i Gislaved var mindre svettiga när det gällde att anställa för dom är inte så fjolliga som svennar i stan.

6. Bara att se vilka som sitter som nämndemän för att lista ut hur idioterna dömer. Som jag har sagt innan så är det ingen succe att uppträda som nationell skinnbula i rätten heller. Själv har jag lärt mig att det blir helt annan dom om man dyker upp i rätten i kostym jämfört med träningsbrallor.

7. Ett parti ska kunna leva på bidrag från sina medlemmar. Så är det i andra länder. Det är många nassar och andra högerextrema som själva är bidragstagare och kriminella. Dom jiddrar om bidrag för de vill ha muta in samhällets slumsida för sig själva.
Citera
2002-06-27, 10:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
6. Bara att se vilka som sitter som nämndemän för att lista ut hur idioterna dömer. Som jag har sagt innan så är det ingen succe att uppträda som nationell skinnbula i rätten heller. Själv har jag lärt mig att det blir helt annan dom om man dyker upp i rätten i kostym jämfört med träningsbrallor.

Vad har du gjort för att sitta i rätten då? Två gånger eller fler dessutom!
"baxat mobiler" eller?

/X
Citera
2002-06-27, 12:53
Bannlyst
Som sagt vem fan tackar nej till gratis cash?? den som gör de e ju dum....
och xtrakt vad vet du att jag jobbar ellre inte?? jag jobbar men betlar ingen skatt...Haha tiggare?? int eett skit tiggare...om samhället bjuder pengar varför ska jag inte ta emot dom??
Citera
2002-06-27, 13:32
Medlem
Cosmiqs avatar
Jag är för gammal för att orka baxa mobiler.

Har varit i rätten misstänkt för bedrägerier och narkotikabrott. Har Extrakt varit i rätten för peddofilbrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in