Kanske en aningens skum tråd, men jag har hört att ryktet säger att den mörka svala Katarina Sandström - som är nyhetsankare i Rapport - i själva verket är en MAN ursprungligen!!! Att "henom" blev könsopererad någonstans under 90-talet, och att detta skulle ha tystats ner av hennes kollegor och närstående. Att de valt att inte förtälja något av detta till någon utomstående. Nu har jag hört detta nämnas vid några olika tillfällen, och utav flera av varandra oberoende källor. Har tänkt slänga ut frågan här tidigare men glömt av det av flera orsaker. Så, om någon vet eller har hört: hur ligger det till egentligen? Är vår svala nyhetsfågel egentligen en MAN?
PS. Jag har inga belägg för detta jag nu undrar, inte annat än att det är ett rykte som kanske är helt osant men likväl lika spännande att höra mer av.
Njae... Jag har läst en del inlägg här, och numera ställer jag mig ytterst tveksam till en eventuell operation. Det verkar inte vara så, med tanke på de vittnesmål som talar för något annat än det jag undrade över.. Jag tror att vår svala mörka nyhetsfågel är född till kvinna - så även fysiologiskt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!