2006-11-17, 19:41
Medlem
En fruktpizzas avatar
Kanske en aningens skum tråd, men jag har hört att ryktet säger att den mörka svala Katarina Sandström - som är nyhetsankare i Rapport - i själva verket är en MAN ursprungligen!!! Att "henom" blev könsopererad någonstans under 90-talet, och att detta skulle ha tystats ner av hennes kollegor och närstående. Att de valt att inte förtälja något av detta till någon utomstående. Nu har jag hört detta nämnas vid några olika tillfällen, och utav flera av varandra oberoende källor. Har tänkt slänga ut frågan här tidigare men glömt av det av flera orsaker. Så, om någon vet eller har hört: hur ligger det till egentligen? Är vår svala nyhetsfågel egentligen en MAN?

PS. Jag har inga belägg för detta jag nu undrar, inte annat än att det är ett rykte som kanske är helt osant men likväl lika spännande att höra mer av.

Så låt tystnaden bli till skrift!

Tala är silver - och tiga är tråkigt...
2006-11-17, 19:46
Medlem
Mycket välspekulerat ämne (och omstritt).

http://www.flashback.org/showthread.php?t=270532
2006-11-17, 19:47
Medlem
Androass avatar
Med tanke på "hennes" adamsäpple kan man ju undra.
Följer denna tråd med spänning
2006-11-17, 19:49
Medlem
Robert_Goatses avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=270532

Edit
Aproe hann före.
Fresten allt är bullshit.
2006-11-17, 21:40
Medlem
Grantzs avatar
Ny tråd, samma bs...
Jag tror inte för ett ögonblick att hon varit man förut.
2006-11-18, 01:02
Medlem
En fruktpizzas avatar
Jag är....tveksam!

Njae... Jag har läst en del inlägg här, och numera ställer jag mig ytterst tveksam till en eventuell operation. Det verkar inte vara så, med tanke på de vittnesmål som talar för något annat än det jag undrade över.. Jag tror att vår svala mörka nyhetsfågel är född till kvinna - så även fysiologiskt!

Käjjs klewsst!
2006-11-18, 09:21
Medlem
Ett säkert tips är att kolla på händerna.
2006-11-18, 09:29
Medlem
Heinzes avatar
En tråd räcker.
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här