2006-11-17, 17:01
Medlem
Nazipolizeis avatar
Vet inte ifall detta kan ha varit uppe förut men tycker det är viktigt att ta upp igen i vilket fall som helst.

Då och då när man ska citera eller editera inlägg så kommer de fruktansvärt störande länkarna i vägen vilket gör att när man trycker på "citera" knappen så kommer länken upp istället för citatet, vet inte ifall detta är ett fenomen som bara drabbar mig eller ifall det är vanligt.
Det enda sättet för mig att komma förbi detta är dock att ändra fönster storleken vilket är enormt störande...
Är det något ni moderatorer är medvetna om och är det någonting som går att fixa? börjar göra mig mäkta irriterad i vilket fall som helst....
Citera
2006-11-17, 18:09
Medlem
Heinzes avatar
Förstår inte vad du menar, citerar du ska ju inlägget du citerar komma upp..? Du får nog utveckla det där.
Citera
2006-11-17, 18:10
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Förstår inte vad du menar, citerar du ska ju inlägget du citerar komma upp..? Du får nog utveckla det där.

Han menar nog då han missar citatknappen. O tar fältet under. Då poppar det upp en ny ruta.
Citera
2006-11-17, 18:32
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Han menar nog då han missar citatknappen. O tar fältet under. Då poppar det upp en ny ruta.

Aha, nej det har jag aldrig lagt ner någon större tankemöda på!
Citera
2006-11-20, 12:08
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.

nej det är ju det som är problemet! länk helvetet lägger sig osynligt över vissa delar exempel då citatknappen.
När jag läser långa texter har jag också för vana att dra musen över texten samtidigt som jag läser, då har det också hänt att jag klickats in på en länk (jag har alltså tryckt musen på inläggs texten och ingen annan stans) det handlar alltså inte om feltryckningar på något sätt utan att länkarna ligger som ett osynligt laget över vissa delar av forumet för mig.
Citera
2006-11-20, 14:15
Medlem
Jomazis avatar
Jag har också märkt detta, iofs gällde det "ändra"-knappen. Och jag kollade nogrannt att jag faktiskt träffade rätt! Enormt störigt.
Citera
2006-11-20, 14:27
Medlem
Dennos avatar
Det stämmer. Har hänt mig också. Har även hänt att reflänkar till FB sponsorer hamnat bland "Vanliga" länkar i inlägg osv.
Citera
2006-11-20, 15:28
Medlem
TTKs avatar
Det här kanske ska flyttas till något av datorforumen? Låter som att era webläsarna gör något tokigt när de laddar FB.

Jag har då aldrig uppmärksamat det hela - kör Opera 9.02
Citera
2006-11-20, 23:55
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Det här kanske ska flyttas till något av datorforumen? Låter som att era webläsarna gör något tokigt när de laddar FB.

Jag har då aldrig uppmärksamat det hela - kör Opera 9.02

ja jo nu när du säger det. Ifall det skulle vara FB som knasar så borde det ju vara mer som kommenterat detta... de konstiga är dock att detta bara händer ibland, vissa tilfällen kan de vara riktigt ihärdigt.
Hade uppskattats ifall MOD kunde kommentera detta fenomen iaf, alternativt flytta tråden.
Citera
2006-11-21, 11:23
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomazi
Jag har också märkt detta, iofs gällde det "ändra"-knappen. Och jag kollade nogrannt att jag faktiskt träffade rätt! Enormt störigt.
Kan det vara en osynlig banner som ligger där?

Ett smart sätt att få folk att klicka på reklambanners är att göra dom osynliga.
Citera
2006-11-21, 11:39
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj

Ett smart sätt att få folk att klicka på reklambanners är att göra dom osynliga.
Ja, eller köpa nya glasögon
Citera
2006-11-22, 20:25
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj

ja det jag funderat på också, men det skumma är ju att det bara är ibland det sker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in