2006-11-17, 01:37
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Det kanske är ett mycket makabert skämt, jag tycker mest det är obehagligt!

Med tanke på den harmlösa frågan som föranledde detta psykotiska utbrott.
Jag vet inte, men hellre en galning för lite än en för mycket
Det är rätt uppenbart vad han menar. Du vill att han ska sluta posta och han refererar till Dumskallarnas sammansvärjning av John Kennedy O´toole. Hans manus refuserades gång på gång och tillslut tog han livet av sig. Efter hans död publicerades boken och är idag en modern klassiker. Gissar att kraxpelax blivit refuserad ett antal gånger med. Tycker du att jag bör strypa en ventil han hittat? Vad tjänar nån på det? Visst han postar mycket men om du bemödar dig med att läsa texterna så kommer du finna en intressant lyriker.
Citera
2006-11-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Det är rätt uppenbart vad han menar. Du vill att han ska sluta posta och han refererar till Dumskallarnas sammansvärjning av John Kennedy O´toole. Hans manus refuserades gång på gång och tillslut tog han livet av sig. Efter hans död publicerades boken och är idag en modern klassiker. Gissar att kraxpelax blivit refuserad ett antal gånger med. Tycker du att jag bör strypa en ventil han hittat? Vad tjänar nån på det? Visst han postar mycket men om du bemödar dig med att läsa texterna så kommer du finna en intressant lyriker.

Jag känner till Tooles historia, är väl inte helt illiterat. Men resten har väl ingen som helst ankyntning till Toole, snarare en skymf mot denna mans geni.
Han har en del bra saker, helt klart..blir intressant att se hur långt han tänker fortsätta. Får nog strunta i responsen och bara läsa då..vill ju inte råka ut för nåt jihad..
Citera
2006-11-17, 12:48
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Är du lite sotis, Henkko? Någon annan förklaring finner jag inte, för du är en smart människa och borde inse att du driver århundradets största ickefråga just nu. Vad vill du uppnå?
Citera
2006-11-18, 00:38
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
...
Tänker på den här sinnessjuka tråden som ingen verkar bry sig om men som bumpas vareviga minut.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=394886
han har alltså över 500 inlägg i den tråden där kanske 5 inlägg tillhör någon annan!
...
Dikterna var ju helt ok.
Beror nog mycket på vem som är moderator var (låsningar vs ickelåsningar alltså).
Citera
2006-11-19, 01:01
Medlem
beyonds avatar
Gillar den här dikten mest, skön vardagsrealism:

"Håll käften och ge fan i att lusa ner min tråd med fullständigt oprovocerade oförskämdheter. Särskilt Henkko luktar morsans fittsaft över hela webben. Vilket djävla äckel han är.
Jag ska ha er två i tankarna när jag begår mitt första mord."

http://www.flashback.org/showpost.php?p=5568262&postcount=461

Citera
2006-11-19, 04:15
Medlem
hellos avatar
Jag brukar inte läsa dikter men jag fastnade i hans tråd, mycket som jag gillade. Kul med produktiva människor!
Citera
2006-11-19, 04:22
Medlem
roppans avatar
Måste säga att även jag läst en del av dem sen jag påstod att han var psykotisk. Nu har han ju visserligen skrivit sånt själv i andra trådar, att han är en seriemördare som inte mördat än etc. men lägg det åt sidan. Vissa av dikterna tyckte t.o.m. jag var bra, som annars inte är intresserad av lyrik i dessa former alls.

Ville bara klargöra detta eftersom jag besudlat hans dikttråd med ett inlägg där jag frågade om han skötte sin medicinering. Det skrevs innan jag läst något och bara noterat att han postade X antal sidor "ord" i en egen tråd. Jag läste ord men satte dem inte i ett sammanhang, därav posten.

EDIT: Inte för att vara smörig men åtminstone så att Kraxpelax inte ska ha mig i tankarna i när han begår sitt första mord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in