2006-11-17, 00:54
Medlem
Får man starta i en tråd i vilket ämne som helst och sedan spamma loss med egna inlägg och fullständigt ignorera eller lacka ur på folks kommentarer?

Tänker på den här sinnessjuka tråden som ingen verkar bry sig om men som bumpas vareviga minut.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=394886
han har alltså över 500 inlägg i den tråden där kanske 5 inlägg tillhör någon annan!

När tar det slut?
Får jag starta en tråd i säg musikforumet och sedan bara skriva, skriva, skriva tills jag somnar? Trodde egotrådar var förbjudna..
Godtycke kanske, men iaf.
Citera
2006-11-17, 01:02
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Tänker på den här sinnessjuka tråden som ingen verkar bry sig om men som bumpas vareviga minut.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=394886
han har alltså över 500 inlägg i den tråden där kanske 5 inlägg tillhör någon annan!

Haha, du är bara sur för att han ignorerade din fråga, erkänn!
Citera
2006-11-17, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Haha, du är bara sur för att han ignorerade din fråga, erkänn!
Inte bara det, han gav mig ett väldigt otrevligt och oprovocerat påhopp dessutom.
Tycker att frågan är rimlig, vad som är okej. Om jag får starta en fotbollstråd och sedan posta inlägg på inlägg på inlägg om vad jag anser om en viss situation utan att bry mig om vad andra skriver. Vet att det händer sällan, men det finns ju dårar där ute, där kanske det måste användas lite godtyckliga moderatorinsatser.
Tänk utanför boxen! som man säger
Citera
2006-11-17, 01:07
Medlem
roppans avatar
Skillnaden mellan er två Henkko är att denna snubbe verkar psykotisk.
Ögna igenom hans andra alster till trådar ska du få se på självaste fan.
Citera
2006-11-17, 01:09
Medlem
evolutes avatar
Det är helt klart ett gränsfall men eftersom man i Noveller och Lyrik tillåts posta sina egna dikter utan krav på konstnärlig förmåga så måste man fria hellre än fälla. Din jämförelse med fotbollsforumet känns inte riktigt rättvis eftersom det ovan nämnda forumet är ett undantagsfall då man tillåts skapa trådar utan diskussionsunderlag.
Citera
2006-11-17, 01:14
Moderator
impieteers avatar
Snappis har ju slängt ihop hans dikter i samma tråd, så han tar nog det som en vink att han ska posta alla i samma tråd gissar jag.

..och Noveller är ju till för att posta sina egna alster, låt vara att det är väldigt många. Några krav på att besvara kritiken man får tror jag inte finns.
Citera
2006-11-17, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Det är helt klart ett gränsfall men eftersom man i Noveller och Lyrik tillåts posta sina egna dikter utan krav på konstnärlig förmåga så måste man fria hellre än fälla. Din jämförelse med fotbollsforumet känns inte riktigt rättvis eftersom det ovan nämnda forumet är ett undantagsfall då man tillåts skapa trådar utan diskussionsunderlag.

Men då kanske det borde införas en ny regel, angående diskussionsunderlaget. De flesta skriver något, får respons och sen kankse poster något mer, i en lugn och sansad takt så att folk hinner läsa!
Det här är frågan om ren mani!
Citera
2006-11-17, 01:18
Medlem
snapcases avatar
Som Evolute säger så är N&L lite annorlunda än övriga forumet. Tanken var att skapa en showcase för användarnas egna texter. Kraxpelax är nog en av de mer idoga postare jag stött på men spam? Inte så länge han håller sig i sin egen tråd. Det är upp till var och en om dom väljer att läsa dikterna. Personligen tycker jag att h*n ofta är rätt intressant och jag ser en hel del talang. Intressant att kunna byta stil så ofta dessutom.
Citera
2006-11-17, 01:21
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Vet att det händer sällan, men det finns ju dårar där ute, där kanske det måste användas lite godtyckliga moderatorinsatser.

Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Ögna igenom hans andra alster till trådar ska du få se på självaste fan.

Han verkar onekligen en aning speciell kan man lugnt säga, men han lär ju inte störa någon särskilt mycket i alla fall. Tänk på människan, detta kanske är precis den rehabilitering han behöver.

En tråd! Det enda han kräver i sitt liv är en tråd. Kan vi inte ge honom den tråden?

P.S. roppan, jag lånade lite av din avatar. Tyckte att det stödet för Daddy var oförskämt lågt så jag hängde på.
Citera
2006-11-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Han verkar onekligen en aning speciell kan man lugnt säga, men han lär ju inte störa någon särskilt mycket i alla fall. Tänk på människan, detta kanske är precis den rehabilitering han behöver.

En tråd! Det enda han kräver i sitt liv är en tråd. Kan vi inte ge honom den tråden?

Citat:
Alltstå vad jag gör är ju att runda förlagen och DUMSKALLARNAS SAMMANSVÄRJNING och publicerar mitt lyriska livsverk, ackumulerat under 35 år.

Och vadblir reaktionen?

Bottenlös idioti och tarvlighet, pissoarstinkande illivilja.

Själva kan ni inte bidra med någonting - utom stinkande bÖgfisar.

Vilka djävla äckel ni är!!!

Fy FAAEN vilka äckliga smittspridande stjärtmonsterbÖgar ni är. Djävla svenskar. Håll käften och tänk på att jag är sinnessjuk, det är mitt råd. Annars kan det bli bränder och vansinnesdåd på stan, OK? Fy faen va skönt. Folk får vad de förtjänar. Leve 11 september och allah'u akhbar. Svenskar är bÖgar, de har inget existensberättigande.

Det kanske är ett mycket makabert skämt, jag tycker mest det är obehagligt!

Med tanke på den harmlösa frågan som föranledde detta psykotiska utbrott.
Jag vet inte, men hellre en galning för lite än en för mycket
Citera
2006-11-17, 01:27
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Som Evolute säger så är N&L lite annorlunda än övriga forumet. Tanken var att skapa en showcase för användarnas egna texter. Kraxpelax är nog en av de mer idoga postare jag stött på men spam? Inte så länge han håller sig i sin egen tråd. Det är upp till var och en om dom väljer att läsa dikterna. Personligen tycker jag att h*n ofta är rätt intressant och jag ser en hel del talang. Intressant att kunna byta stil så ofta dessutom.

Här skulle jag vilja hålla med, en hel del av hans alster tycker åtminstone jag är väldigt intressanta och mycket läsvärda.

Kraxpelax ska väl inte behöva ta hänsyn till att Henkko tydligen inte hinner läsa? Tråden är dessutom öppen för andra att posta i. Om Henkko absolut vill agera kritiker så kan han göra det. Avtvinga andra ett svar på den "respons" han ger kan däremot Henkko inte göra.

Fast illa förstås att Kraxpelax var otrevlig mot Henkko. Henkko själv är ju alltid så trevlig.
Citera
2006-11-17, 01:32
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Det kanske är ett mycket makabert skämt, jag tycker mest det är obehagligt!

Med tanke på den harmlösa frågan som föranledde detta psykotiska utbrott.
Jag vet inte, men hellre en galning för lite än en för mycket

Det där lät ju mindre poetiskt. Var det ett skämt så saknades definitivt humorn. Jaja, jag orkar inte bry mig om liraren och kanske säkrast det dessutom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in