Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Tveksamt, inte om man ser till mer nischade forum..Det jag saknar är en mer balanserad användarskara, fler kunniga humanister och fler från olika politiska inriktningar. Att det är få tjejer ser jag snarare som en befrielse än en förlust.
Det är dock för många unkna landsorts-ronny och ragge-Wunderbaumstinkande-patriot-idiot-töntar som tycker det är lugnt att skicka hundskit i brevlådan på folk de inte gillar!
Personligen så tycker jag att det är just blandningen som gör FB intressant. Det är Ronny & Ragge, nån tanig tönt på fysiska fakulteten, Ahmed den militanta muslimen, vit makt-människor som älskar kebab, pundare som rökt sönder hjärnan, sexgalningar med kronisk erektion, såsiga humanister, dyslektiker i massor, ett och annat geni, fjortisar som gör allt de kan för att framstå som unga farbröder, tramsfånar som bannas ut på daglig basis, kvinnliga ståkissare, fyllkajor som skapar trådar de ångrar, med många fler, men de allra flesta är nog vanliga människor som tycker det är rätt kul att diskutera ämnen som de är intresserade av samt möta likasinnade och även sina "motsatser".
Detta toppat med en av världens mest ohomogena grupp av människor - moderatorerna och en forumführer som tar ut kursen mot nya oupptäckta kontinenter gör att FB är det klart intressantaste alternativet bland forumen idag.