2006-11-16, 21:44
Medlem
startar nu min melanotan II kur.
Första veckan kör jag 0,5mg andra veckan 1mg tredje veckan 1,5mg o sedan efter 8 veckor går jag ner på 1mg eod. får se vad som händer
Citera
2006-11-16, 21:52
Medlem
Man ska väl sola samtidigt som man använder det va? Annars händer väl ingenting?
Citera
2006-11-16, 22:23
Medlem
Alladins avatar
Tas de subkutant eller? 1ml Eod, de låter ju jävligt mkt för att behålla solbrännan...
Citera
2006-11-16, 22:42
Medlem
inte sola under första veckorna sen ska man sola. ja det tas subkutant, 1ml eod är inte mycket om man e stor. Det e ju baserat på vad man väger och jag ligger på 116kg så då ska jag egentligen använda 2ml ed och sen 1ml ed för att underhålla brännan.
Citera
2006-11-17, 09:22
Medlem
wooooooooooo..... satan va man kan må illa på melanotanII... Röd som en kräfta i ansiktetr o mår illa som satan.
Desutom har jag i stort sett haft bånge sen första injecten igår kväll Det enda positiva med att man får så mycket biefekter första injekterna är ju att man vet att det man har fnkar , ska ju gå bort efter ett par dagar säger dom så får la hoppas på det.
Citera
2006-11-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tas de subkutant eller? 1ml Eod, de låter ju jävligt mkt för att behålla solbrännan...
Föresten, inte 1ml utan 1mg. går ju iofs att blanda ut så det blir så utspätt men det e inte lika bra då det gör ont att skjuta så mycket in i magen på en gång (svider). jag har blandat 1ml=10mg så jag kommer trycka 0.1ml varannan dag, det låter inte riktigt lika mycket
Citera
2006-11-17, 17:03
Medlem
Du kommer inte lägga ut före/efter bilder? Skulle vara kul att se vilken effekt det ger..
Citera
2006-11-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Du kommer inte lägga ut före/efter bilder? Skulle vara kul att se vilken effekt det ger..
Jodå, ska lägga ut förebilder så snart jag tagit som. Blir nog lördag eftermiddag före ajg lär ju inte ha fått någon effekt innan det (solar inte fören efter andra veckan och sen komnmer uppdateringar lite då och då (blir inga eftetr bilder eftersom jag inte tror det kommer bli något efter då jag fortsätter med en underhållskur i all evighet förhopningsvis).
Citera
2006-11-18, 12:05
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishguy1
Jodå, ska lägga ut förebilder så snart jag tagit som. Blir nog lördag eftermiddag före ajg lär ju inte ha fått någon effekt innan det (solar inte fören efter andra veckan och sen komnmer uppdateringar lite då och då (blir inga eftetr bilder eftersom jag inte tror det kommer bli något efter då jag fortsätter med en underhållskur i all evighet förhopningsvis).

kan ju ta en efterbild efter en månad?
sen efter 3 månader...
Citera
2006-11-21, 14:56
Medlem
skickar upp före bilder ikväll.
Ska sola ikväll för första gången sedan jag började med melanotanII ska bli intressant o se vad det gör för skillnad (jag har ganska lätt för att bli brun vanligtvis men vill se hur brun jag kan bli med melanotanII).
Citera
2006-11-21, 15:06
Medlem
Dickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishguy1
skickar upp före bilder ikväll.
Ska sola ikväll för första gången sedan jag började med melanotanII ska bli intressant o se vad det gör för skillnad (jag har ganska lätt för att bli brun vanligtvis men vill se hur brun jag kan bli med melanotanII).

Tänk om du blir svart
Citera
2006-11-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken
Tänk om du blir svart
med mina solgener så borde jag nästan bli det tycker jag =). Muskler syns ju mycket tydligare på affrikaner en på os bleka europeer jag borde ju bli ronnie coleman junior då med andra ord
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in