2006-11-16, 20:52
Medlem
atzes avatar
jag har inte varit med om det tidigare.
det är som så att när jag tex. ska svara på ett inlägg så börjar jag skriva inån sekund eller 3 och sen uppdateras hela sidan så det blir blankt i alla fälten...
är det mitt firefox 2.0 det är fel på eller upplever andra detta också?
Citera
2006-11-16, 21:30
Medlem
tokens avatar
Har du en liten upplösning?

Jag har själv FF 2.0 och har inte de problemen, däremot vet jag att det kan uppstå om man har för liten upplösning och hela sidan inte får plats. Då "blinkar" sidan om sig efter att allt är klar så att den pusslar ihop det lite bättre så att allt får plats.
Citera
2006-11-17, 00:33
Medlem
atzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Har du en liten upplösning?

Jag har själv FF 2.0 och har inte de problemen, däremot vet jag att det kan uppstå om man har för liten upplösning och hela sidan inte får plats. Då "blinkar" sidan om sig efter att allt är klar så att den pusslar ihop det lite bättre så att allt får plats.

nej jag har 1280x960... det borde duga
Citera
2006-11-17, 22:25
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atze
nej jag har 1280x960... det borde duga

Oj, okej, jo det var nog märkligt, jag har själv en Widescreen-skärm och kör med 1680x1050, men det låter ju som hela sidan borde få plats i din upplösning också. Prova att installera om Firefox kanske?

Jag har faktiskt varit med om ditt problem också, men det var flera år sedan sist... minns inte vad jag gjorde för att åtgärda det eller ifall jag ens behövde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in