2006-11-16, 20:16
Medlem
Skulle precis svara Fula Gubben i tråden Vad är det här för smörja? (första inlägget) hur man gör men BagareBengt gjorde det utmärkt här: http://www.flashback.org/showpost.php?p=5567136&postcount=13 "Jo, det går visst att editera rubriken själv. (Dubbel)klicka bredvid rubriken/trådnamnet ute i själva forumet"

Själv kom jag på det genom att utav misstag missa trådnamnet och klicka bredvid. Alltså i sina egna trådar. Är det inte "officiellt" hur man gör? Det är väl bra att moderatorerna slipper och alla vet själva hur man gör.
Citera
2006-11-16, 21:50
Medlem
micaeles avatar
Väljer man Edit / Ändra på första inlägget i sin egen tråd får man väl möjlighet att ändra rubrik också?
Citera
2006-11-16, 21:53
Medlem
Civile99s avatar
Man trycker på "ändra inlägg" och sedan på "gå till avancerad" så kan man ändra rubriken.
Citera
2006-11-16, 21:54
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Väljer man Edit / Ändra på första inlägget i sin egen tråd får man väl möjlighet att ändra rubrik också?
Det är just det man inte får. Har letat mig fördärvad efter det tidigare innan jag, precis som Primal Rage, kom på det av en slump. Eller tja, slump och slump, jag var så jävla irriterad att jag försökte med alla medel och kom till slut på hur man gör.

Funderade själv på att starta en sån här tråd eller något. Det borde vara "officiellt"/mer synligt någonstans hur man gör.
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Man trycker på "ändra inlägg" och sedan på "gå till avancerad" så kan man ändra rubriken.
Aha.
Det hade jag ingen aning om. Brukar aldrig editera via "gå till avancerad". Det var ju nästan lättare.
Citera
2006-11-16, 22:05
Medlem
Fula Gubbens avatar
Dessa teoretiska kunskaper har nu omsatts i praktisk handling, tack tack.

- F.G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in