• 1
  • 2
2006-11-18, 14:31
Medlem
Ultimates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarch K
Men varför köpa en ny plåtdosa om man redan har en? Eller finns den sorten bara i plåtdosor?
diplomat ja, jag har bara sett de i plåt iaf
(likadant med Lucky strike snus)
Citera
2006-11-18, 14:31
Medlem
Med reglera inköp; menar jag åldersgränsen. (rätt att använda semikolon?)

Man skulle kunna lösa "lösvikten" genom att paketera det i pappersdosor som är som ett kuvert.
Citera
2006-11-18, 20:12
Medlem
SalmonOfKills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
(rätt att använda semikolon?)

Nope, tror inte det.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Semikolon

Är ingen snusare själv, men med lite hygienpropagerande åtgärder så låter det som en bra idé.
Citera
2006-11-18, 22:48
Medlem
darws avatar
Varför inte sälja snuset i konservburkar med skruvlock? 250g, 500g, 1000g.
Citera
2006-11-19, 13:55
Bannlyst
Varför inte bara enbart låta den bakom kassan ha tillgång till lössnuset? Så räcker man fram sin dosa eller vad man nu förvarar sitt snus i, och han fyller på och tar betalt.
Citera
2006-11-21, 22:26
Medlem
Whissles avatar
Betvivlar faktiskt att snuset skulle sluta på nå mycket lägre pris även om detta system skulle införas, tror ju regeringen inte precis höjer skatten på bara tobak om dom inte har något hälsoskäl eller nå i den stilen. Om det bara var pengar dom var ute efter hade dom kunnat höja skatten på lite av varje istället för att chockhöja på ett fåtal produkter. Så om det skulle funnits en möjlighet till billigare snus hade dom nog bara höjt skatten ytterligare och sabbat den.(Ja dom är onda för alla som nu har missat det)
Citera
2006-11-22, 12:04
Medlem
Fader Jacks avatar
Det här är väl inte så svårt att tänka ut.

Oboy någon?!? Köp en låda och köp sedan påfyllningspåsar. Gör det samma med snus, köp en låda snus och sen en stor påse med påfyllningssnus som du kan fylla på lådan med.
Citera
2007-09-14, 08:53
Medlem
Gffs avatar
Jag har också tänkt på detta, fan va härligt det vore att kunna fylla sin dosa med vilket jävla snus som helst och ha ett pris som skulle gå på 50g för 40kr (skulle bli som vanligt nästan).

Att då också kunna blanda olika sorters portion och framför allt blanda olika sorters lös i samma dosa vore ju bland det härligaste.

Men NEJ jag tror verkligen inte att detta skulle kunna bli något, men en jävla bra ide är det.
Citera
2007-09-14, 09:00
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gff
Jag har också tänkt på detta, fan va härligt det vore att kunna fylla sin dosa med vilket jävla snus som helst och ha ett pris som skulle gå på 50g för 40kr (skulle bli som vanligt nästan).

Att då också kunna blanda olika sorters portion och framför allt blanda olika sorters lös i samma dosa vore ju bland det härligaste.

Men NEJ jag tror verkligen inte att detta skulle kunna bli något, men en jävla bra ide är det.

Blanda lös i samma dosa?
Citera
2007-09-16, 03:10
Medlem
Köp en snussats från kungssnus och fyll på dosan. Billigare kan det knappast bli!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in