Varför inte bara enbart låta den bakom kassan ha tillgång till lössnuset? Så räcker man fram sin dosa eller vad man nu förvarar sitt snus i, och han fyller på och tar betalt.
Betvivlar faktiskt att snuset skulle sluta på nå mycket lägre pris även om detta system skulle införas, tror ju regeringen inte precis höjer skatten på bara tobak om dom inte har något hälsoskäl eller nå i den stilen. Om det bara var pengar dom var ute efter hade dom kunnat höja skatten på lite av varje istället för att chockhöja på ett fåtal produkter. Så om det skulle funnits en möjlighet till billigare snus hade dom nog bara höjt skatten ytterligare och sabbat den.(Ja dom är onda för alla som nu har missat det)
Oboy någon?!? Köp en låda och köp sedan påfyllningspåsar. Gör det samma med snus, köp en låda snus och sen en stor påse med påfyllningssnus som du kan fylla på lådan med.
Jag har också tänkt på detta, fan va härligt det vore att kunna fylla sin dosa med vilket jävla snus som helst och ha ett pris som skulle gå på 50g för 40kr (skulle bli som vanligt nästan).
Att då också kunna blanda olika sorters portion och framför allt blanda olika sorters lös i samma dosa vore ju bland det härligaste.
Men NEJ jag tror verkligen inte att detta skulle kunna bli något, men en jävla bra ide är det.
Jag har också tänkt på detta, fan va härligt det vore att kunna fylla sin dosa med vilket jävla snus som helst och ha ett pris som skulle gå på 50g för 40kr (skulle bli som vanligt nästan).
Att då också kunna blanda olika sorters portion och framför allt blanda olika sorters lös i samma dosa vore ju bland det härligaste.
Men NEJ jag tror verkligen inte att detta skulle kunna bli något, men en jävla bra ide är det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!