2009-08-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vlado20
Sist jag satt häktad så träffade jag på en snubbe från OG. Han hade hört talas om mig så han visste vem jag kände och sånt.

Alla känner apan ! Apan känner ingen..... Måste bara klargöra att vara häktad och sitta intagen på psyket är 2 helt olika saker....
Citera
2009-08-03, 11:16
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Sist jag satt häktad så träffade jag på en snubbe från OG. Han hade hört talas om mig så han visste vem jag kände och sånt. Han berättade i alla fall att OG planerar att anfalla X-team igen. Dom har börjat impertera en hel del vapen från tjeckien, bla några AK-47s

Jag ska inte blanda mig för mycket för det e inte mitt krig. Men om jag hade varit X-team så hade jag tagit det jävligt lungt

Jaha, så du satt häktad och umgicks med andra häktade?

Intressant.
Citera
2009-08-03, 11:40
Bannlyst
Citat:
Sist jag satt häktad så träffade jag på en snubbe från OG. Han hade hört talas om mig så han visste vem jag kände och sånt. Han berättade i alla fall att OG planerar att anfalla X-team igen. Dom har börjat impertera en hel del vapen från tjeckien, bla några AK-47s

Jag ska inte blanda mig för mycket för det e inte mitt krig. Men om jag hade varit X-team så hade jag tagit det jävligt lungt

Översättning:

Sist jag satt av min kvarsittning på rektorns kontor så träffade jag på en snubbe från granngården. Han hade hört talas om mig så han visste vem jag lekte med och sånt. Han berättade i alla fall att granngården planerar att anfalla den andra gården igen. Dom har börjat impertera en hel del slangbellor från tjeckien, bla några Super sling 47.

Jag ska inte blanda mig för mycket för det e inte mitt krig. Men om jag hade bott på den andra gården så hade jag tagit det jävligt lungt
Senast redigerad av alexgr 2009-08-03 kl. 11:43.
Citera
2009-08-03, 12:41
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]

Intressant.

Inte ett dugg konstigt, så fort restriktionerna släpper så får man ju samsittning eller plats på gemet ganska fort.
Citera
2009-08-07, 15:16
Bannlyst
Citat:

Intressant.
\Inte for att forsvara VladoScarface men vad ar det for konstigt med att traffa andra haktade nar man ar haktad???

Edit: sag att TMA redan svarat.
Citera
2009-08-07, 20:10
Medlem
1897s avatar
Citat:

Intressant.

Haha, klart man kan umgås med andra häktade.... onödigt att vara besserwisser när man inte har belägg.
Citera
2010-04-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1897
Haha, klart man kan umgås med andra häktade.... onödigt att vara besserwisser när man inte har belägg.
Jaha så åter till tråden Är X-team snart bandidos och O.G vilka är O.G med då? ..H.A vad tycker dem dem om det då? vilka hang arounds har dem? katakomberna?
Citera
2010-04-04, 05:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1897
Brukar vara svart att komma ut pa gemenskapen om man ar gang relaterad.
Citera
2010-04-04, 14:16
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:

Intressant.
Ja? Hört talas om gemensamhetshäkte? Alla sitter inte med restriktioner.

/Micke
Citera
2010-04-04, 14:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Brukar vara svart att komma ut pa gemenskapen om man ar gang relaterad.
Ja, men inte omöjligt. Det händer lite nu och då.

/Micke
Citera
2011-01-11, 11:29
Medlem
zejlkos avatar
Hur ser det ut nu?
Xarna skulle säkert käka upp danos gäng så varför gör dom inte det?
Är amin mosavis bror fortfarande med i X, och vad heter han?
Citera
2011-06-18, 16:42
Bannlyst
A.M är inte med längre. Det är ett antal år sen han gick ur X-Team.
Båda grupperna är kraftigt försvagade. Men skulle sätta mina pengar på X-team ändå.
O.G är bara rester små spillror kvar. Men på den tiden när det vart jidder mellan dom så var O.G vassare. Men det var runt den tiden det även började gå utför för O.G.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in