Minns att jag hade en polare som kunde suga av sig själv för ett par år sedan som han stolt visade upp när det var dags för grupprunk...
men fan va äckligt ändå, det är slynornas jobb
Ni satt och grupprunkade, men det äckligaste var när polarn sög av sig själv? Vi har alla olika preferensramar...
Jag klarade inte av danskan... Nån som vill översätta ? Förstår ungefär sammanhanget men skulle vilja ha hela översatt..
använde translate.google.com:
Hej Joan
Jag suger kuk själv. Jag hittade för ett tag sedan som det var möjligt för mig och ganska god att suga kuk på mig själv eftersom jag har en lång kuk.
Jag älskar att svälja min egen sperma till stängning. Efteråt Jag kommer alltid vara lite generad och tänkte att jag är mycket avvikande eller "perversa", eftersom jag kan se bra ut (när jag inte är kåt) att det ser lite roligt ut att jag har min egen kuk i munnen .
Min fråga är nu om du tror att jag har det?
Vänliga hälsningar
Pikslikkeren
!
Bäste Pikslikker
Du frågar mig om jag tror att du är onormal eller förvanskas, eftersom ni har varit utrustade med en förmåga att slicka din egen könsorgan. Det är inte varje dag jag får sådana frågor och därför vill jag gärna svara på din intressanta fråga.
Nej, jag tror inte att du är konstig, ovanligt kanske, men eftersom alla inte är lika lycklig som du. Om alla killar hade samma förmåga som du skulle absolut ta tillfället i akt och rusa hem från jobbet för att få dagens Blowjob.
Jag har hört många killar som har försökt förgäves att få sina övre böjt så långt att de bara kan skära lemmet på tungan, medan andra har varit i en yoga ställning och böjer dina ben upp över hans huvud hoppas kunna vara så smidigt att roligt föraren en dag kunde glida rätt i munnen.
Du är en mycket lycklig man som kan suga och svälja, vilket är både hälsosamt för muskler och leder utan även de inre organen. Sperma sägs innehålla både zink och viktiga mineraler.
Därför ser jag ingen anledning att döma dig själv. Du är en av de få framgångsrika och njut av att ni skicka den ädla droppar helt efter Tantriska recept.
Vissa män har nog inte lärt sig hur en kvinna fungerar ännu.. Fin mat och en man med ett hjärta av guld då får man nog allt! Behöver inte operera bort broskbitar för att en avsugning ska gå igenom ..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!