2006-11-16, 16:03
Medlem
sirstorms avatar
Nu är det ju så att jag inte gråter ut här jag bara undrade vad jag borde göra och om han inte var fruktansvärt "omogen" pga vad han gjort. För mig är det hela färdigt och vill han snacka så har jag min telefon på... det är bara att ringa.
Citera
2006-11-16, 17:12
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massiv
Gullig, nej ? Tycker inte det är speciellt gulligt då han har blivit misshandlad.
Spelar ingen roll vem det är som misshandlat personen i sig.
Dom förtjänar att straffas.
Så om du uppfattar det som gulligt borde du nog ta ut handen ur rumpan =/

ditt tankesätt är gullig inte att han blev misshandlad gullesnutt, handen stannar kvar där nere för det är skönt o varmt
Citera
2006-11-16, 17:13
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirstorm
Nu är det ju så att jag inte gråter ut här jag bara undrade vad jag borde göra och om han inte var fruktansvärt "omogen" pga vad han gjort. För mig är det hela färdigt och vill han snacka så har jag min telefon på... det är bara att ringa.

varför inte träffa han istället? rädd?
Citera
2006-11-16, 17:19
Medlem
fruntimmer är onda varelser från nån annan planet

själv har jag aldrig och kommer aldrig ha det problemet, jag går till närmaste horhus och betalar efter mig, så enkelt är det.

Så som jag lever kan man inte ha ett förhållande, iaf inte för framtiden.
Men om du nu vill leva ett liv med kärring och ungar så gå hem till honom och nita den jäveln med en brödkavel eller nått.
Citera
2006-11-16, 17:21
Medlem
massivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
ditt tankesätt är gullig inte att han blev misshandlad gullesnutt, handen stannar kvar där nere för det är skönt o varmt

Pellepatetisk. Du kanske är en sådan person som tycker det är manligt att slåss?
Visste du att folk som slår gör det för dom är tomma på ord
Allmänbildning kallas det.
Citera
2006-11-16, 19:53
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Pellepatetisk. Du kanske är en sådan person som tycker det är manligt att slåss?
Visste du att folk som slår gör det för dom är tomma på ord
Allmänbildning kallas det.

jupp våld löser allt, o du har rätt jag är bara en liten person som är tom i bollen + ignorant som in i helvete
Citera
2006-11-20, 01:11
Medlem
Citat:
Gullig, nej ? Tycker inte det är speciellt gulligt då han har blivit misshandlad.
Spelar ingen roll vem det är som misshandlat personen i sig.
Dom förtjänar att straffas.
Så om du uppfattar det som gulligt borde du nog ta ut handen ur rumpan =/

Och vad hjälper pappa-polisen i detta fall? Killen "kanske" åker dit på några tusenlappar och kommer förmodligen ge killen stryk igen pga detta. Nej det är sämsta alternativet, det bästa är att snacka med grabben.
Citera
2006-11-20, 02:51
Medlem
massivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkson
Och vad hjälper pappa-polisen i detta fall? Killen "kanske" åker dit på några tusenlappar och kommer förmodligen ge killen stryk igen pga detta. Nej det är sämsta alternativet, det bästa är att snacka med grabben.

tufft att slåss Tjejer gillar ju det och man får ju en viss status så att folk inte vågar närma en då dom tror man kommer nita en när man frågar om vad klockan är.

Är detta den typ av "respekt" som ni vill ha ?
Det heter inte respekt, det heter rädsla.

Och jag tror inte den personen kommer att gå på honom igen om han polisanmäler då han vet att han är kapabel till att göra det. Misshandlar han honom igen efter polisen gjort sitt arbete så blir det en mycket mer allvarlig situation och polisen ser det som en mer allvarlig situation.
Citera
2006-11-20, 12:32
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Har väl lite blandade känslor om händelseförloppet.

Men gjort är gjort, strunta i din f.d kompis och ha kul med tjejen, hoppas det blir seriöst med tjejen så ser du nog att det blir värt en mindre god vän.
Citera
2006-11-20, 13:21
Medlem
spliffsters avatar
Man går inte på sin polares ex utan att klargöra situationen med honom först. Det var du som började illa, först genom att starta något utan att snacka ut med din polare. Och sen skicka ett fegt sms istället för att ta det öga mot öga. Näe, först och främst ska du skämmas för hur du har betett dig. Med det sagt, det finns inget som rättfärdigar en regelrätt misshandel för det.

Om ni verkligen var riktigt bra polare så kommer båda att ångra det ni har gjort med tidens gång. Då är frågan bara vem som vågar ta första steget och be om ursäkt.

GL.
Citera
2006-11-20, 16:03
Medlem
sirstorms avatar
Jag har redan gjort det... men han verkar inte bry sig... så det får va jag klarar mig utan honom. Och nej jag tänker inte snacka med "farbror blå". Han kan gått gå o må dåligt. jag skiter i vilket bara han inte bråkar igen.
Citera
2006-11-20, 16:09
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirstorm
Jag har redan gjort det... men han verkar inte bry sig... så det får va jag klarar mig utan honom. Och nej jag tänker inte snacka med "farbror blå". Han kan gått gå o må dåligt. jag skiter i vilket bara han inte bråkar igen.
Har ni fortfarande inte snackat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in