2006-11-11, 04:23
Medlem
unmercifuls avatar
Hay punders, nu är det såhär att jag lyckades åka fast för ringa narkotikabrott. Men vart släppt med åtalsunderlåtelse om jag var villig att delta i ett projekt kallat mumin, någon annan som hört om detta?
Det är tydligen en ny grej de gör med ungdomar som åker fast.
Iallafall, första gången på maria fick jag göra ett urintest..men nu har det gått en månad..och jag har vart där igen, men bara på terapi. De har inte ens nämnt något om urintest..vad är det som har hänt egentligen? Det jag undrar är, brukar man inte få gå dit och pissa minst en gång i veckan när man åkt fast och när man är del av ngt slags projekt? Ni som har erfarenhet, berätta gärna!
Citera
2006-11-11, 04:30
Medlem
snuffomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unmerciful
Hay punders, nu är det såhär att jag lyckades åka fast för ringa narkotikabrott. Men vart släppt med åtalsunderlåtelse om jag var villig att delta i ett projekt kallat mumin, någon annan som hört om detta?
Det är tydligen en ny grej de gör med ungdomar som åker fast.
Iallafall, första gången på maria fick jag göra ett urintest..men nu har det gått en månad..och jag har vart där igen, men bara på terapi. De har inte ens nämnt något om urintest..vad är det som har hänt egentligen? Det jag undrar är, brukar man inte få gå dit och pissa minst en gång i veckan när man åkt fast och när man är del av ngt slags projekt? Ni som har erfarenhet, berätta gärna!

Jag har ingen som helst aning om svaret på din fråga, men av någon anleding började jag garva högt åt namnet på projektet..

Mumin hahaha , fyfan vad dom kör runt med er stackars stoners hahhahah..

Jag är nog bara trött och lite småfull. men ja tackar för ett gott skratt.. haha mumin
Citera
2006-11-11, 04:41
Medlem
unmercifuls avatar
Ja jag börjar tro att de bara försöker skrämma upp mig, har inte direkt vågat röra något kul på senaste. Rökt lite salvia och så, men det syns ju inte.. (thank god)
Citera
2006-11-17, 09:55
Bannlyst
Fråga dom? Kolla om dom har någon broschyr (stavning) för föräldrar typ? Be någon av dina polare låtsas vara din intresserade mor/far och ringa och fråga? Kolla om dom har någon hemsida om vad programet handlar om?
Citera
2006-11-17, 22:03
Medlem
iseereds avatar
Varför googlar ni inte?

Svaret på "maria ungdom mumin" blev t ex:

http://www.mobilisera.nu/templates/GeneralPage.asp?id=4521
Citera
2006-11-17, 22:15
Avslutad
Plockar Maria Ungdom in vem som helst eller de mest påverkade ungdomarna, ja menar finns ju vuxna som är skitpackade också, jag bor inte långt ifrån stockholm men jag fattar inte hur det där funkar, får inte ungdomar roa sig?
Citera
2006-11-18, 23:08
Medlem
Trollishs avatar
detta är juh knappast något måste, bara du som var så dum och gick med på det.

Skit i att gå ditt är det enda du behöver göra.
Citera
2006-11-18, 23:12
Medlem
Fula Gubbens avatar
Prova att strunta i att gå dit en gång, och se vad som händer. Håll dig undan ett par dagar efter det, svara inte på okända tfn-nr osv. Om de sen ringer och hotar med påföljd så kan du säga att du skrev upp fel dag i kalendern eller så. Det är en god chans att de inte orkar jaga dig, och så slapp du det larvet.

Mumintrollen är drogliberala. Puffa på!

- F.G
Citera
2006-11-18, 23:14
Medlem
Str8flushs avatar
Jag blev tagen av Mumin polisen med lite gräs...

vi blev körda till maria ungdom där dom hade gjort till en polis station tydligen.. vi blev förhörda och fick pissa hos snuten och sen en gång till på maria .. Possetivt på marias pissprov men inte snutens skummt..
Citera
2006-11-19, 13:10
Medlem
unmercifuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Prova att strunta i att gå dit en gång, och se vad som händer. Håll dig undan ett par dagar efter det, svara inte på okända tfn-nr osv. Om de sen ringer och hotar med påföljd så kan du säga att du skrev upp fel dag i kalendern eller så. Det är en god chans att de inte orkar jaga dig, och så slapp du det larvet.

Mumintrollen är drogliberala. Puffa på!

- F.G
Yes jag provade, men de ringde och berättade att det antagligen kunde orsaka mer problem med polisen osv, och att jag kanske skulle få böter istället för åtalsunderlåtelse då.
Citera
2006-11-19, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Jag blev tagen av Mumin polisen med lite gräs...

vi blev körda till maria ungdom där dom hade gjort till en polis station tydligen.. vi blev förhörda och fick pissa hos snuten och sen en gång till på maria .. Possetivt på marias pissprov men inte snutens skummt..

om ni hade rökt strax innan polisen tog er och inte på länge innan detta så kan det ha berott på att det tar några timmar innan det går ner i njurarna och ut i pisset, därav det rena provet.. man har ju hört om folk som rökt någon timma innan piss och kommit undan för det.. så det ligger väl något i det.. i annat fall så måste det nästan varit fel på snutens prover.
Citera
2006-11-19, 15:38
Medlem
Str8flushs avatar
hehe Jag va lite stekt igår så jag råkade glömma att skriva att jag inte hade rökt på ca 3 veckor när vi blev tagna..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in