Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Jag missuppfattade din fråga lite oxå, du vill att den ska så på sniskan, å ha en lampa från sidan ? Tycker du ska ha den så som det är tänkt att den ska stå! Vilken svampsort om man får fråga ?
De är egentligen ingenting jag vill göra, jag bara funderade över om de skulle gå när jag insåg att mediumet antagligen inte skulle rinna ut om man ställde boxen på sidan

Golden teacher och en Random.. stog inte på boxen av någon anledning så har inte en aning om vad den andra är haha