Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Frida Johansson?? Nu är det någon som är ute och fabulerar. Hon heter Svensson sedan säkert tio år tillbaka och är tillsammans med tidigare tennisspelaren Jonas B Svensson. Jag känner henne ganska bra, då hon är från mina hemtrakter från början och jag kan garantera att hon inte varit ihop med några spelare alls i IFK Göteborg. Man blir ju mörkrädd över hur många mytomaner det finns på det här forumet med livlig fantasi, som sitter och fabulerar ihop saker som inte stämmer.
Frida hette Johansson innan hon bytte till Svensson, vilket du borde veta om du har garanterade kunskaper om hennes förhållanden såsom du påstår. Att hon var ihop med Landberg är knappast något bara jag och andra här fabulerar om, då deras förhållande var officiellt.
Beträffande Rydström kan jag dementera att hans förre flickvän skulle varit otrogen med Fabio. Rydström har flera ggr sedan Fabio lämnade Kalmar skrivit hyllningsartiklar om honom. Det hade han knappast gjort om Fabio hade satt på hans flickvän. Däremot lär det stämma att Alysson satte på henne.