Var inte hon med i lottorna? När jag gjorde rekryten nere i Karlskrona så sprang någon föredetting runt i m-90 på kasernområdet, och jag vill bestämt minnas att det var Z.Z.
Hon började väl sin karriär i Bullens såpa "Klassliv" (hette den verkligen så?) om jag inte minns fel.
Du minns rätt fel.
Det var Frida Hallgren som började sin "karriär" där.
Zara Zetterqvist var med i någon film som femåring, minns inte vilken det var. Dessutom var hon med i "Drömkåken" innan hon gjorde Tre Kronor.
Var inte hon med i lottorna? När jag gjorde rekryten nere i Karlskrona så sprang någon föredetting runt i m-90 på kasernområdet, och jag vill bestämt minnas att det var Z.Z.
Du minns rätt fel.
Det var Frida Hallgren som började sin "karriär" där.
Zara Zetterqvist var med i någon film som femåring, minns inte vilken det var. Dessutom var hon med i "Drömkåken" innan hon gjorde Tre Kronor.
Var de väldigt lika då eftersom jag minns en tjej som såg ut ungefär så i den enastående serien?
Ok, det kanske inte var hon som var med i "klassliv" men det var nån tjej som var rätt söt där som jag tydligen har blandat ihop med.
Eller kanske jag blandade ihop med Kim Sulocki, den söta killen i Klassliv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!