2006-11-08, 17:50
Bannlyst
Hur blir effekten? Ökar fyllan eller blir man lite speedad som på tjack? Alltså drar ner fyllan...
Citera
2006-11-08, 18:28
Medlem
Benzo_Manns avatar
Du ska vara försiktig med Opiater och Alkohol.. Kan få andningsprolem !
Citera
2006-11-09, 00:07
Medlem
WalterSullivans avatar
ja har hänt mig var inte roligt kan jag säga så lägg ner den iden på en gång:thumbsdow
Citera
2006-11-09, 00:29
Medlem
TomiXs avatar
Tramadol är såvitt jag vet den enda opioiden som inte påverkar andningen, har även provat och för mig och många andra så är det lugnt att dricka på tramadol. Men jag avråder dig ändå till att göra det.
Citera
2006-11-09, 01:03
Medlem
Unbalanceds avatar
Tramadol är nog den enda opiat/opioid som jag har kunnat dricka alkohol till och fortfarande njutit utav båda rusen.
Drack aldrig till andra opiater för alkoholen gör inte ruset skönare eller roligare på något sätt utan man mår sämre.
Mitt personliga tips är att helt strunta i alkoholen och njut utav det rena opiatruset istället!
Ska du festa så skippa opiaterna, dom är inga festverktyg.
Citera
2006-11-09, 04:36
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Tramadol är såvitt jag vet den enda opioiden som inte påverkar andningen, har även provat och för mig och många andra så är det lugnt att dricka på tramadol. Men jag avråder dig ändå till att göra det.

nej man kan få andnings svårigheter om man blandar det med alkohol tro mig jag vet
Citera
2006-11-09, 16:25
Medlem
Breggions avatar
Jag har också fått lite problem med andningen vid ett tillfälle. Då hade jag druckit hela kvällen sen petade jag i mig en 400mg Tram. Jag fick koncentrera mig på att andas, men värre än så blev det inte. Trots sju stycken 7,2r...
Citera
2006-11-09, 16:40
Medlem
Jag fick inte några problem när jag prövade... 200mg och 7-8 5.2or Man mår bra i början av kvällen, men det är ändå helt värdelöst. Ögonen blir otrevliga. Det som är det absolut sämsta är att bakfyllan blir något som inte är av denna värld.

Mådde dåligt i nästan 2 dygn efteråt, vaknade upp med sprängande huvudvärk och ögonen hängde nte med när man vred huvudet, hur segt som helst. Så jag rekommenderar verkligen inte det till fest, även om man mår bra är det inte värt att må taskigt i flera dagar. Finns bättre alternativ.
Citera
2006-11-09, 18:45
Medlem
snuttes avatar
Nog individuellt. Personligen blev jag jätteyr och så illamående att jag spydde på tramadol + alkohol. Kände inte av några andningsproblem.
Citera
2006-11-09, 20:44
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
nej man kan få andnings svårigheter om man blandar det med alkohol tro mig jag vet

Av andra anledningar möjligtvis, men enligt studier så påverkas CNS inte så man andas slöare eller tillslut vid tillräckliga doser dör pga att andningen stannar.
Citera
2006-11-09, 23:40
Medlem
Min personliga njutning var total efter en megafirre heroin, några mg Xanor samt en 6-8 st Three Hearts 7,5%. Det är dock en blandning som tar död på de flesta och avrådes mycket starkt. Ska man kombinera opiater/alkohol, eller opiater/alkohol/benso, så krävs det en mycket god kännedom om den egna toleransen, och hur man reagerar på de olika kombinationerna. Ibland räcker inte ens det... Så ta det väldigt försiktigt, precis som nämns tidigare i tråden.
Citera
2006-11-10, 03:19
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizotym
Min personliga njutning var total efter en megafirre heroin, några mg Xanor samt en 6-8 st Three Hearts 7,5%. Det är dock en blandning som tar död på de flesta och avrådes mycket starkt. Ska man kombinera opiater/alkohol, eller opiater/alkohol/benso, så krävs det en mycket god kännedom om den egna toleransen, och hur man reagerar på de olika kombinationerna. Ibland räcker inte ens det... Så ta det väldigt försiktigt, precis som nämns tidigare i tråden.

Jag gillar Metadon då jag ska festa och sedan lite benzo till det, det räddade min avslutning, då kring 20-30mg metadon om dagen och en iktorivil 2a och sen drack man runt 5-8öl var dag. Perfekt om man är fast i opiaterna men inget man ska tänka på ens om man inte använder opiater dagligen. Heroin och alkohol blir för mig = sova nästan alltid...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in