Citat:
Vart vill du komma med ditt meningslösa inlägg? Ska vi inte kunna fråga och tipsa varann på ett forum på ett seriöst sätt, utan bara häckla och haspla ur sig omogna inlägg för att det är lite kul?
Tycker överlag att tonen blir så barnslig när man bara skriver nåt för att vara häftig. Dessvärre sker det hela tiden på Flashback, hugg och slag.
Det är nog mer din karaktär av människor som dömer ut nån för dennes namn, inte gemene man.
Ta't lungt ta en toy. Jag ber uppriktigt om ursäkt om du nu blev så upprörd som du vill låta påskina. Seriöst, om du vill bli av med din överskottsenergi vilken du tydligen inte kan kanalisera på ett bra sätt så börja idrotta. En trött kropp medför en garanterat trött knopp och inga dumma tankar mer.
Medicinering är bara att tänka på utifall att du uppskattar kemisk lobotomering vilket jag antar att du inte gör. Du får ursäkta mig om jag nu oavsiktligt trampar dig på tårna ännu en gång, att röka en joint och bara slappna av kan kanske fungera, vet dock inte om det är just din melodi.
P.S. Ät mindre socker så blir du mindre aggresiv.