Hur kan ni välja smuggelsprit som Mummelmann framför Jägermeister? Haha, fan va illa Jag tycker Jägern är betydligt bättre drag och inte lika sliskigt.
Jag tycker att man blir full på ett helt annat sätt med mümmelman. misstänker att det är någon slags ört där som påverkar rätt mycket för jävlar vad det snurrar på mummel! märkt av samma effekt på jägern att man blir lite fullare än på motsvarande procent i form av vodka. men mümmel slår högst ändo!
Blev inte så många röster på Mümmelmann än. Men ni som röstar på den gör väl de för priset? Den är ju billig och säljs av många som säljer smuggelsprit. Men inte fan hade någon valt en flaska Mummel framför en flaska Jäger om någon bjussa på det?
Jäger!
Mümmelman smakar utspätt. Men jag har aldrig druckit dom samtidigt, skulle vara intressant att skaffa en flaska av varje nån gång och göra en riktig jämförelse.
Min röst hamnade på Jäger, tycker den är godare. skall dock tillägga att jag inte dricker några mängder utav någon av dessa drycker, åtminstonde inte rent.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!