2011-12-16, 10:15
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihisu
Anja Pärson verkar ganska bekräftad här, men jag har ändå en smakfull(?) historia om hennes bravader på flatmarknaden.

En kompis till mig berättade att en kille eller tjej (var inte helt nykter vid tillfället, men men) han kändes mamma gjorde som så många smygbögar verkar göra - kom ut som homo när hon var gift och hade familj. Denna modern träffade en tjej, vet inte om de var tillsammans, som jag fattade det var det ett ONS, men jag är inte säker... Historien berättades på engelska och ordvalet som användes var "hooked up". Flatan i fråga var i alla fall ingen mindre än allas vår skiddrottning, Anja P.

Hon verkar med andra ord inte ha något emot mogna men oerfarna kvinnor!

Extremt gamla nyheter. Att Anja spelar på andra planhalvan har varit allmänt känt i många år.
Citera
2011-12-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Extremt gamla nyheter. Att Anja spelar på andra planhalvan har varit allmänt känt i många år.
Fast Anja nekar till det
Citera
2011-12-16, 14:49
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Fast Anja nekar till det

När? Var? Hur? Det är som sagt allmänt känt, hon har ju haft flickvän länge. Hon och Filippa smyger inte direkt. Nu har jag förvisso arbetat i alpinsvängen och där är detta ingen hemlighet alls.
Citera
2011-12-16, 14:51
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Fast Anja nekar till det

Nekar vet jag inget om men hon har inte bekräftat det. Ämnet är något som konsekvent undvikits i olika intervjuer och då osar det katt
Citera
2011-12-16, 15:41
Bannlyst
Anja gick på Herrtoaletten på Skid VM i Åre 2007
Citera
2011-12-16, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Nekar vet jag inget om men hon har inte bekräftat det. Ämnet är något som konsekvent undvikits i olika intervjuer och då osar det katt

Återfinns i tråden men det stod något liknande från en intervju.

- Vad är det märkligaste rykte du hört om dig själv?
- Att jag skulle vara lesbisk... haha

Eller så var det i hennes alldeles egna tråd..?

.
Citera
2011-12-17, 21:55
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneuslingen
Se & Hör bekräftar nu att Kajsa Bergqvist är flata...

Hörde detta rykte för första gången idag. Min källa som var en andrahands källa sa att den han hört det ifrån var 100% säker. Så det verkar ju ligga något i detta när jag även läser det här.

Dock är hon väl per definition inte lesbisk utan bi.
Citera
2011-12-17, 23:16
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Återfinns i tråden men det stod något liknande från en intervju.

- Vad är det märkligaste rykte du hört om dig själv?
- Att jag skulle vara lesbisk... haha

Eller så var det i hennes alldeles egna tråd..?

.

Den där intervjun är ifrån 2006 eller så, när hon fortfarande var ihop med sin pojkvän.
Citera
2011-12-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Hörde detta rykte för första gången idag. Min källa som var en andrahands källa sa att den han hört det ifrån var 100% säker. Så det verkar ju ligga något i detta när jag även läser det här.

Hur vet du det?
I vissa fall - har man ju sett, i historien - tycks ju sådana som "hemfaller" (eller vad fan man bör/kan benämna det hela [?]) till det egna könet (till slut) ha prövat sina vingar först på det motsatta könet ... I Kajsas fall (som du kommenterar) - om det nu stämmer, detta med lotusbegäret - har väl hon just "prövat" tillräckligt nu "på" män, och alltså kommit på att brudar är hennes enda melodi.
Jag kan ha fel – men det är väl knappast troligt att hon går tillbaks och börjar gänga snubbar nu?!
Citera
2011-12-18, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB

Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Hur vet du det?
I vissa fall - har man ju sett, i historien - tycks ju sådana som "hemfaller" (eller vad fan man bör/kan benämna det hela [?]) till det egna könet (till slut) ha prövat sina vingar först på det motsatta könet ... I Kajsas fall (som du kommenterar) - om det nu stämmer, detta med lotusbegäret - har väl hon just "prövat" tillräckligt nu "på" män, och alltså kommit på att brudar är hennes enda melodi.
Jag kan ha fel – men det är väl knappast troligt att hon går tillbaks och börjar gänga snubbar nu?!

Skulle tro på det beror mera på stundens ingivelse vilket kön hon föredrar..

Är väl knappast så att hin helt plötsligt blivit en stenhård traktorflata..

.
Citera
2011-12-20, 19:22
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Hur vet du det?

Hon verkar själv tveka lite vilken etikett hon har. Men är nog ändå lite inne på min linje.

"– Lika lesbisk som jag känner mig i dag, lika heterosexuell kände jag mig när jag var ihop med Måns. Men när jag blir gammal och jag ser tillbaka på mitt liv så kanske man kan se att jag är bisexuell."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14107440.ab
Citera
2011-12-20, 19:39
Medlem
Laserturkens avatar
Kan det här med alla flator inom idrotten ha att göra med naturligt högre halter av manligt könshormon eller intagande av artificiella sådana?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in