2010-02-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larz
Ja du läste rätt

Då kan jag upplysa dig om att kompisar, morsor, kusiner, sysslingar och liknande inte räknas som trovärdigt källmaterial här på FB...

Här är det bildbevis och något så när TROVÄRDIGA källhänvisningar som gäller! Inte "när jag mötte Lassie" varianten..

.
Citera
2010-02-07, 11:03
Medlem
larzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Då kan jag upplysa dig om att kompisar, morsor, kusiner, sysslingar och liknande inte räknas som trovärdigt källmaterial här på FB...

Här är det bildbevis och något så när TROVÄRDIGA källhänvisningar som gäller! Inte "när jag mötte Lassie" varianten..

.

Bildbevis och uthängning av källa, eh nej tack.

Som sagt denna kille är trovärdig då han umgåtts i umeå ik:s kretsar, varit på deras fester osv. Tänker inte hänga ut honom i vilket fall somhelst. Tro på detta eller tro inte på det där har du dina alternativ.

Kanske inte rätt ställe för dig att hänga på om du inte kan tro på nåt förutom om det står fastställt nationalencyklopedin :P
Citera
2010-02-07, 11:12
Medlem
Citat:

.

Kanske inte rätt ställe för dig att hänga på om du inte kan tro på nåt förutom om det står fastställt nationalencyklopedin :P

Citera
2010-02-07, 11:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan’s Skull
Text.

Delar dina åsikter och hur homosexuella är och "ska" vara.
Citera
2010-02-07, 14:33
Medlem
Citat:
Bildbevis och uthängning av källa, eh nej tack.

Som sagt denna kille är trovärdig då han umgåtts i umeå ik:s kretsar, varit på deras fester osv. Tänker inte hänga ut honom i vilket fall somhelst. Tro på detta eller tro inte på det där har du dina alternativ.

Du får väl skriva vad du tror och gissar på, men använd inte ordet BEKRÄFTAT utan täckning..
Jag tror också hon är fittslickare, men jag väntar till det blir BEKRÄFTAT innan jag skriver det..

En kompis kompis osv räcker liksom inte..

.
Citera
2010-03-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_b
ngn som vet mer om sofia lundgren? ngt konkret?

Ganska öppet homo, på hennes facebook står det att hon har ett förhållande med Kate Svensson.
Citera
2010-03-20, 14:40
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Anna Pohjanen är sambo med Charlotte Fridh. De bor på Fatburs Kvarngata i Sthlm.
Senast redigerad av PhilipMarlowe 2010-03-20 kl. 14:42.
Citera
2010-03-20, 22:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipMarlowe
Anna Pohjanen är sambo med Charlotte Fridh. De bor på Fatburs Kvarngata i Sthlm.
Hoppla hon var ju med Mats Lindgren hockeyliraren nu ass coach i Skellefteå, Ja se vad tidens tand bär av hän lapa mus istället för slicka på stocken är väl mer snaskigare.....
Citera
2010-03-21, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipMarlowe

Kan ju även tvingats till det då det inte är lätt att skaffa bostad just i Stockholm om man inte har en massa pengar och Pohjanen tjänade väl inte så mycket på sin sång och fotbollskariär.
Citera
2010-03-21, 09:34
Medlem
Inte för jag förstår vitsen med att vara intresserad i andras sexual liv.Va har det med personligheten att göra?????
Citera
2010-03-21, 12:27
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knatte123
Inte för jag förstår vitsen med att vara intresserad i andras sexual liv.Va har det med personligheten att göra?????

Är det för att du är så ointresserad av andras sexuella liv som du surfade in på tråden?
Citera
2010-03-21, 12:29
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Kan ju även tvingats till det då det inte är lätt att skaffa bostad just i Stockholm om man inte har en massa pengar och Pohjanen tjänade väl inte så mycket på sin sång och fotbollskariär.

Tror du på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in