Att Anja skulle vara en flata är ett internetrykte som funnits så länge, att det numera betraktas som sant av många. Själv har jag inte en aning om hur det förhåller sig.
Anja Pärsson ÄR lesbisk och hon är dessutom upptagen, det är ingen hemlighet men hon har inte gått ut med det officiellt. Har gemensamma bekanta och alla vet öppet om deras förhållande.
Anja Pärsson ÄR lesbisk och hon är dessutom upptagen, det är ingen hemlighet men hon har inte gått ut med det officiellt. Har gemensamma bekanta och alla vet öppet om deras förhållande.
Kunde väl tro det, men att hon föredrar fitta anser jag inte vara någon större förlust för det manliga släktet
Dock vore det intressant att få veta hur hennes slidätarslav ser ut
Pojkvännen Björn (Persson) som hon hade för några år sedan då? Var han bara en "täckmantel" eller är hon bara bisexuell som alla tjejer vill vara nu för tiden...
Med moderklubb Ope IF (eller ja en av moderklubbarna)
Det sägs att det var tre kärlekspar i startelvan och det kunde gå riktigt hett till på träningarna då flera av dessa var otroligt svartsjuka.
Det är ju bara logiskt att homosexuella dras till sällskap som duschar i grupp.
På tal om ingenting så var det grymt skönt att den stela lebban till fotbollsspelare Vickan Svensson fick stappla ur Let's Dance idag. Även att de har tillgång till proffsfixare så såg hon tyvärr ut som en transvestit.
På tal om ingenting så var det grymt skönt att den stela lebban till fotbollsspelare Vickan Svensson fick stappla ur Let's Dance idag. Även att de har tillgång till proffsfixare så såg hon tyvärr ut som en transvestit.
Ok! Sorry, Men jag har totalmissat hela grejen med att sälen var fittintresserad