2008-11-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Här är Landströms sambo. Sara Damber

http://www.resume.se/nyheter/2006/10/12/damber-lagger-10-miljoner-/index.xml

Vilket slöseri för mänskligheten. Två sötisar föredrar tjejer framför killar. Jag menar om skidåkerskan Lina Andersson hade gjort det eller fettot Anna Book då hade det inte varit någon större förlust.

Vadå slöseri för mänskligheten? Är väl jätte bra för dem om de älskar varandra. Så varför skulle de välja en ful kille om de kan få en snygg tjej...
Citera
2008-11-05, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou
Vadå slöseri för mänskligheten? Är väl jätte bra för dem om de älskar varandra. Så varför skulle de välja en ful kille om de kan få en snygg tjej...
för det finns några snygga killar de kan ta istället
men köper dit resonemang utan tvekan
Citera
2008-11-05, 08:46
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crilleo
Spelar i LFC och har även spelat i Landslaget, senast var väl OS.

Tack.
Citera
2008-11-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyl
för det finns några snygga killar de kan ta istället
men köper dit resonemang utan tvekan

Jo jag förstod att han mena så. Men jag tror att många homosexuella kvinnor är trötta på att höra "du kan ju inte vara lesbiskt för du är ju snygg"-kommentarer. Och att många är så självgoda att de tror att de är guds gåva till kvinnorna att de helt plötsligt skulle bli hetrosexuella bara de såg dem.
Citera
2008-11-24, 13:42
Medlem
Citat:
Jo jag förstod att han mena så. Men jag tror att många homosexuella kvinnor är trötta på att höra "du kan ju inte vara lesbiskt för du är ju snygg"-kommentarer. Och att många är så självgoda att de tror att de är guds gåva till kvinnorna att de helt plötsligt skulle bli hetrosexuella bara de såg dem.

Men TACK! Äntligen, har läst igenom den här tråden nu och man blir ju mörkrädd. Alla dessa ignoranta oupplysta småpojkar som sitter och diskuterar hejvilt om att alla lesbiska är fula och egentligen har inte "prövat rätt kuk" osv osv. Lol på dom.

Tack vare den här tråden så ska jag skapa en tråd om offentliga öppet homosexuella kvinnor!
Citera
2008-11-24, 21:08
Bannlyst
Förstår dom, vem vill ha en ful och hårig man? Det finns inga straighta tjejer utan alla tjejer är bisexuella.
Citera
2008-11-24, 23:16
Bannlyst
I princip alla tjejer som är duktiga inom idrott är lite "lebbiga". Vet ingen specifik dock.
Citera
2008-12-02, 13:31
Medlem
Kom och tänka på damhandbollslandslaget nu när EM börjar idag. Har för mig att jag för några år sedan hörde att MB och SE var tillsammans, stämmer det?
Citera
2008-12-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handflata
Men TACK! Äntligen, har läst igenom den här tråden nu och man blir ju mörkrädd. Alla dessa ignoranta oupplysta småpojkar som sitter och diskuterar hejvilt om att alla lesbiska är fula och egentligen har inte "prövat rätt kuk" osv osv. Lol på dom.

Tack vare den här tråden så ska jag skapa en tråd om offentliga öppet homosexuella kvinnor!

Då måste du ju leta upp ett annat forum för det är väl inte skvaller om dom redan är öppet homosexuella!? Ska det ligga i den här forumdelen bör dom vara kända och gjort något som de förtjänar att skvallras om..
Citera
2008-12-02, 20:28
Medlem
polyhistors avatar
Citat:
Kom och tänka på damhandbollslandslaget nu när EM börjar idag. Har för mig att jag för några år sedan hörde att MB och SE var tillsammans, stämmer det?

Tänkte också på damlandslaget i handboll. Någon som vet något?
Citera
2008-12-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polyhistor

jag vill också veta! kom igen nu!
Citera
2008-12-11, 12:20
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyhistor

Herregud. Två kubikmeter pansarkropp är inget man vill tvåla in i duschen. Kan ni inte tänka på något annat? Finns det inga lesbiska konståkerskor som är över 18?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in