Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Selektiv efterblivenhet är något som vissa erfar. helgon.net har en väldigt specifik målgrupp och jag förstår att du känner dig träffad när du svarar som du gör. Jag har aldrig sagt att det är något fel, jag bara belyste fakta.
Nej, jag känner mig inte speciellt träffad då jag är ganska medveten om vilke typ av person jag är. Och jag är inte 14 och jag har, senast jag tittade efter, inga sår i armarna. Jag är dock fullt medveten om att det inte är helt ovanligt att sådana människor har konton på den sidan. Vad i mitt svar tyder på att jag skulle ha känt mig träffad? Anar jag önsketänkande från din sida?
Åter till ämnet, vilket inte är vilka som häckar på Helgon.net. Du skrev
"Inte precis samma klientel som flashback önskar locka till sig". Jag förstår inte vad du vill säga med den här kommentaren? Hur menar du att en sådan funktion skulle påverka vilka människor som lockas hit? Och i så stor utrstäckning att det skulle bli ett problem? Jag kan faktiskt inte se hur en extra liten knapp under "Inställningar" skulle ha en avgörande betydelse för om någon skulle välja att registrera sig eller ej.
Men vad vet jag? Rykten kanske florerar på nätet. "Har ni hört att Flashback infört en ny funktion!? Nu måste vi dra dit och kolla, vi plockar med oss så många vi känner. Party!"