2006-11-03, 21:32
Medlem
stRs avatar
Nå är det något negativt?
Bortse från anledningen till att man äter penecilin.
Citera
2006-11-03, 21:34
Medlem
Axons avatar
Skit smart att träna när kroppen behöver all vila den kan få.
Citera
2006-11-03, 21:35
Medlem
Du bör låta din kropp vila och ta till sig medecinen innan du anstränger din kropp,allt annat vore rent skadligt så vitt jag vet.
Citera
2006-11-03, 21:42
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du bör låta din kropp vila och ta till sig medecinen innan du anstränger din kropp,allt annat vore rent skadligt så vitt jag vet.
Dessutom omoraliskt?
Citera
2006-11-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Dessutom omoraliskt?
hurvida det är omoraliskt lägger jag ingen tyngd på,tarvligt att du ens kommenterar det.jag vill att det skall gå bra för ponken inget annat.
Citera
2006-11-03, 23:48
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Tack!
Citera
2006-11-04, 22:15
Medlem
Suomis avatar
Njae

Beror helt på anledningen. Hade ett stort jävla infekterat sår förut som jag var tvungen å käka penicilin för. Men inte fan lägger man av med gymmandet för det, såfort skiten har läkt ihop så det int spricker va det bara å köra igen. Men har du åkt på nån könis eller liknande så är det fan bara å gymma på. Penicilinet i sig gör inte så att du inte kan gymma. Är ju anledningen till att du käkar penicilin som avgör
Citera
2006-11-04, 22:34
Bannlyst
Nej, du skall inte träna under en penicillin kur, köp dig en påse chips, tanka en fet film och slacka lite!
--------------------
Hann inte läsa Suomi's kommentar innan jag postade.
Det är väl så att själva läkeprocessen påverkas? och just därför skall man inte träna, då man förmodligen kommer behöva kila ner på apoteket och köpa mer piller.
Citera
2006-11-04, 23:35
Medlem
Slår inte penecilinet ut immunförsvaret/försvagar det? Kanske inte så smidigt att träna på gymmet då risken för nya infektioner är stor?
Citera
2006-11-05, 01:59
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovebringer
Nej, du skall inte träna under en penicillin kur, köp dig en påse chips, tanka en fet film och slacka lite!
--------------------
Hann inte läsa Suomi's kommentar innan jag postade.
Det är väl så att själva läkeprocessen påverkas? och just därför skall man inte träna, då man förmodligen kommer behöva kila ner på apoteket och köpa mer piller.

Haha fett tips!
Du är en skön snubbe det hör jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in