2006-11-03, 19:58
Medlem
Sun Rulers avatar
Det här är förmodligen väldigt dumma frågor men jag kan absolut inget om detta.

En polare till mig har provat på cannabis vid tre tillfällen och kokain vid två tillfällen. Det var bra saker bägge gångerna och de övriga i sällskapet kände tydligt av effekterna. Han kände dock inget av marijuanan och blev på sin höjd något mer avslappad än vanligt när han tog kokain.

Mängden kokain var 1 gram per tillfälle och togs under loppet av ca 3h. De gånger han rökte marijuana rökte han tre joints per gång utan att ha blandat med tobak.

Vad kan det bero på att han inte blev påverkad?
Citera
2006-11-03, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Vad kan det bero på att han inte blev påverkad?

Vissa människor är ju lite hårdare i huvudet, eller så är det hans polare som är mjuka. Cannabis och även kokain (har jag för mig i alla fall) har rykte om sig att inte funka som förväntat de första gångerna man provar. För mig funkade det fint att röka cannabis de första gångerna och jag fick någon slags effekt som jag inte direkt ogillade, gångerna efteråt uppskattade jag det mer.

Hur mycket väger din polare om man får fråga?
Citera
2006-11-04, 10:02
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Vissa människor är ju lite hårdare i huvudet, eller så är det hans polare som är mjuka. Cannabis och även kokain (har jag för mig i alla fall) har rykte om sig att inte funka som förväntat de första gångerna man provar. För mig funkade det fint att röka cannabis de första gångerna och jag fick någon slags effekt som jag inte direkt ogillade, gångerna efteråt uppskattade jag det mer.

Hur mycket väger din polare om man får fråga?
Tack för svaret. Tror han väger ca 90 kg. Han har provat mest för att dämpa sin nyfikenhet och han är ganska besviken på utebliven effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in