Fick ett riktigt ruttet svar av Comhem idag. Beställde en ny box som är mindre och eftersom jag köpt loss den förra tyckte jag det skulle bli skönt att kunna använda den gamla i sovrummet. Självklart behövde jag ett nytt kort och mailade och frågade om de kunde skicka ett. Fick det här tillbaka:
--------------------------------------------- *klipp*
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Om du vill ha ett extra programkort måste du även ha ett till abonnemang. ex Small, Medium eller Large. Vi har inga tvillingabonnemang till lägre priser. Det är alltså ordinarie pris även för ett extra kort.
Återkom om du vill ta del av detta.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
Jonny Solin
------------------------------------------ *klipp*
Hur fan har dom eg. tänkt sig när hela analoga nätet släcks? Haja om man har tre eller fyra tv-apparater hemma, då ska man uppenbarligen tvingas ha tre - fyra abbonemang.
Botten tycker jag och det var vad jag mailade tillbaka till dom också. Till saken hör ju att jag varit Comhem-kund ända sen de började med digital-tv och bredband...
Har ni några förslag på hur man ska fixa det här? Velade mellan att maila och säga att mitt kort gått sönder men jag antar att de skulle spärra det då ändå så jag valde att vara ärlig :/