Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-03, 12:05
Medlem
mitchyboy83s avatar
då är det snart dax för `det lilla extra

har nu skaffat hem

2st Primobolan10ml 100mg/1ml

1st Mastabol depo dromastanolone enanthanate 150mg/1ml dromastanolone propionate 50mg/1ml 10ml

2st Mastabol dromastanolone di-propionate 10ml 100mg/1ml

200st clen Lu Kang China clenbuterol 40mcg

har erfarenhet av masteron innan fast då hette de verksamma ämnet drostanolone propionate o jag älskade det. nu heter det dromastanolone di-propionate. kanske stavas de bara anorluna beroende på vilket land de kommer från men de e ändå en tankeställare

frågan är hur jag ska lägga upp denna kur. mina mål är att bli tränad utan underhudsfett. tränar 5kampsportpass o 4styrkepass i veckan

mitt förslag under men de kännns som om de e lite mycket masteron på kort tid. ta er en titt o kom med förslag. är inte rädda för att trycka. masteronet kan man väl trycka lite här o där bara med en liten nål
'
v 1-10 200mg primobaolan ev
v 1-10 1ml mastabol depo ev
v 1-10 200mg masteron propionate
clen kör jag två veckor on 2v off, startar ett par veckor före kuren o kör så länge termometern visar det positiva
Citera
2006-11-03, 16:06
Medlem
Proppen kan du hadom första veckorna innan depoten kommer igång, sedan ta bort proppen och köra bara depot,, annars får du ju sticka varannan dag, sedan kan du byta depot mot propp i slutet, för att få bort estern och snabbt kunna gå på PCT.

Sedan ska du inte räkna med alltför stora resultat, då du tränar alldeles för mycket och hinner inte återhämta dig. Välj mellan byggning och kampsport, är mitt råd
Citera
2006-11-03, 16:25
Medlem
mitchyboy83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Proppen kan du hadom första veckorna innan depoten kommer igång, sedan ta bort proppen och köra bara depot,, annars får du ju sticka varannan dag, sedan kan du byta depot mot propp i slutet, för att få bort estern och snabbt kunna gå på PCT.

Sedan ska du inte räkna med alltför stora resultat, då du tränar alldeles för mycket och hinner inte återhämta dig. Välj mellan byggning och kampsport, är mitt råd

vad menas med detta: (propp i slutet, för att få bort estern och snabbt kunna gå på PCT.)

kasnke ska ta åt mig lite av ditt råd. kan ju lägga en två pass kampsport varannan vecka för att få flåset iaf.

hcg o så är väl ingat jag behöver tänka på va. har kört en hel del kurer de senast fem åren och aldrig har jag käkat clomid eller tagit hcg. avslutade en liten kur i somras 1000mg primo 1000mg masteron popp o 1000mg tren. har lite problem idag med brösten. är lite kännslig så att säga hahha. men nu har jag inte tren. fick sådanna jävla kramper på natten., va fan på väg att haha
Citera
2006-11-03, 18:18
Medlem
[quote=mitchyboy83]vad menas med detta: (propp i slutet, för att få bort estern och snabbt kunna gå på PCT.)

Eftersom det är estern som styr hur lång tid det tar att bryta ned preparatet så är det en idé att byta mot en kortare mot slutet för att få preppen att vara ute så fort som möjligt... har du en lång ester så ligger den kvar längre efter avslutad kur.

[quote=mitchyboy83]kasnke ska ta åt mig lite av ditt råd. kan ju lägga en två pass kampsport varannan vecka för att få flåset iaf.

Som sagt, beror väl på vad du har för mål och var du siktar.. kompletterar du byggningen med kampsporten eller tvärtom..?
Det är svårt att få riktigt bra resultat i gymmet om du bränner en massa energi på kampsporten... men om man använder gymmet för att få bättre resultat i dojon så blir det lite annorlunda.

Personligen ligger jag på 6-9 pass kampsport beroende på tävlingar, plus 2-3 pass fys... och som HÅDE sa, överträning ... ..vilket inte är givande ...speciellt inte om målet är muskelmassa...
Citera
2006-11-04, 19:45
Medlem
Ja precis som föregående sade.

På depotsaker är det lång ester och när du vill avbryta din kur, så måste du ju vänta ett vänta i tre veckor innan du går på PCT kuren, vilket resulterar i att du hinner förlora mycket muskelmassa innan din egenproduktion är igång.

Då går man över till en snabb ester tex propionathe dom sista minst 3 veckorna och kan således gå på PCT andra dagen i stället och behålla mer.

Detta förutsätter naturligtvis med alla preparat inblandade i kuren och måste i så fall göras med primo åxå, gå över till en propp ester.
Citera
2006-11-04, 22:50
Medlem
mitchyboy83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Ja precis som föregående sade.

På depotsaker är det lång ester och när du vill avbryta din kur, så måste du ju vänta ett vänta i tre veckor innan du går på PCT kuren, vilket resulterar i att du hinner förlora mycket muskelmassa innan din egenproduktion är igång.

Då går man över till en snabb ester tex propionathe dom sista minst 3 veckorna och kan således gå på PCT andra dagen i stället och behålla mer.

Detta förutsätter naturligtvis med alla preparat inblandade i kuren och måste i så fall göras med primo åxå, gå över till en propp ester.

då menar du att jag ska använda mig av tab acetate eller? har 4 sus o 4 dubbel deca liggandes. ska jag ha mned dom någonstans eller man kasnke pajar kuren. har du några funderingar när de gäller clen då. masteron funkar bättre ju mindre underhudsfett man har. köra på vlen ett bra tag före kuren för aqtt få ut så mycket som möjligt av "the masteron
rädd att 200mg primo inte gör ett skit. primobolan ska man tydligen behålla mest av ifall man ska gämföra. tänkte köra de på tio veckor men kasnke ska man köra stenhårt på masteron till en början.

v4-10 mastreron depo 300mg ev
v1-5, 9-14 masteron propiaonate 250 ev
v5-11 primo 300mg ev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in