2006-11-03, 01:32
Medlem
hej jag började träna kroppsbyggning när jag var 14 år gammal. jag har en farsa som varit kroppsbyggare..så han visade mig hur man skulle gå till väga..

jag tränade på och växte otroligt snabbt och styrkan var med mig hela tiden på tre år gick jag från 43 kilo till 86 kilo med anndra ord väldigt bra gener..

är föresten 165 cm lång ..

när jag var 17 år så slutade jag med muskelbygget för att sattsa på sprint.. 100 m.. och därför började jag att gå ner i musklemassa .. för att bli snabbare.. sen kom en skada och jag slutade även med sprint .. nu tre år senare väger jag 55 kilo till mina 165 cm .. och har inte tränat på 1,5 år .. någonting alltså.. jag har under denna tid gått ner enormt mycket i muskelmassa och i strorlek.. trots detta har jag en väldigt muskulös kropp med väldigt lågt kropps fett ..jag väger lite och har krypmt mycket

men min kropp ser ut som om jag skulle kunna ställa upp i atletic fittness ..

är väldigt vältränad kroppsligt trots att jag slutat helt för 1,5 år sedan..

då till de jag ville fråga...

Det är så här att jag vill börja sattsa på byggningen igen och visst känns det hopplöst när man en gång har varit väldigt stor och hade till och med planer på att tävla..och att nu när man gått ner så mycket o förlorat så mycket känns de som att börja om igen... jag undrar om det kommer gå fortare att lyckas få tillbaks musklera och styrkan... kommer jag växa på bra eller e det för sent är 20 år idag...

hört tallas om muskelminne men vet ni om kroppen kommer växa snabbare nu eller kommer de gå långsamt ..

obs: ber om ursäkt för stavfelen ..

Mvh Alexander
Citera
2006-11-03, 01:41
Medlem
mirkus avatar
"Okej vi fattar du är jätte vältränad"

Till frågan, muskelminnet kommer hjälpa dig att bygga fortare. Grattis

Edit:
Wow reggad Nov 2004 och postar första posten nu!
Citera
2006-11-03, 12:14
Medlem
Suomis avatar
Joraa

Muskelminnet hjälper dig som och dessutom har du ju som sagt riktigt jävla bra gener. Sen i 17årsåldern oftast bland de högsta testosteron nivåerna så börja träna och äta som en jävla gris så är du snart lika stor som mig
Citera
2006-11-03, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
"Okej vi fattar du är jätte vältränad"

Till frågan, muskelminnet kommer hjälpa dig att bygga fortare. Grattis

Edit:
Wow reggad Nov 2004 och postar första posten nu!

Fan va trøtt ja ær på alla jævla jantelagspoliser. Tycker man att man ærvæltrænad får man væl førfan tycka det!!!!!

TIll trådskaparen: Posta i bodys forum istællet. Mer seriøsa utøvare = mer seriøsa svar
Citera
2006-11-03, 12:32
Medlem
Med hjälp av muskelminnet plus att du vet hur du ska träna och förhoppningvis även vet hur man sköter dom andra bitarna. Detta kommer att göra så att du kommer tillbaka snabbt. Fast ta det lite lugnt dom första veckorna så att du kommer in i träningen igen.
Citera
2006-11-03, 14:46
Medlem
puberts avatar
räckte det inte med att starta en skryttråd på body magazines forum?
Citera
2006-11-03, 15:19
Medlem
vaddå jag skröt inte man måste lämna information för att få hjälp för fan ....
Citera
2006-11-03, 15:36
Medlem
Alladins avatar
Aldrig försent att köra igång igen, och muskelminnet kommer säker göra sig påmint.
Citera
2006-11-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subzero
vaddå jag skröt inte man måste lämna information för att få hjälp för fan ....

Det är bara inse. 80 procent av medlemmarna på detta forum är bittra jävla slöfockar som har en fett% på 50..skit i vad dom säger och piska kroppen benhårt. Kasta gärna upp en bild. eller starta en träningsjournal på body om du vill ha lite seriösare respons. Tidningen kasnke är skräp men läsarna är iaf seriösa
Citera
2006-11-03, 15:50
Medlem
jo det e nog sant jag ska börja sattsa igen får slänga upp bilder där sen så ni får se hur de går ..
Citera
2006-11-03, 16:17
Medlem
Axons avatar
Kör hårt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in