2014-01-16, 09:41
Medlem
Me0ws avatar
Kan inte besvara på föregående fråga men jag kan recensera de 3 Fitness 24/7 i Malmö som jag har prövat.

Spångatan:
Väldigt litet och trångt. Bytte ifrån detta då det var för mycket folk på för liten yta om man inte kom väldigt sent. Ställning för knäböj finns.

Västra kanalsgatan:
Ganska slitet men relativt stort. En fördel är att det är det minst populära 24/7 jag varit på, det var alltid ganska lite folk där så man fick träna i fred utan att knö. När jag var där fanns INTE ställning för knäböj, bara två smithar.

Rådmansgatan:
Det är där jag tränar nu. Stort, och dessutom indelat i två våningar. Undervåningen är lite mer "casual" med konditionsutrustning, de flesta maskiner, yta för mattor, hopprep osv. På övervåningen finns alla fria vikter och ställning för knäböj. Det är dessutom väldigt nybyggt så det är väldigt fräscht. Kan vara hyfsat mycket folk där om man går under rusningstid, jag brukar gå vid 21-22-tiden och då är det inte så farligt.
Citera
2014-04-14, 01:52
Medlem
Söker bra gym i malmö :) helst centralt!

Tja, söker nytt gym då jag slutat gilla mitt vanliga gym, fitness24, någon som har något att rekommendera? billigt och bra? får gärna finnas flera och centralt tänker väl på de kedjorna friskis , sats osv :P
berätta gärna för- och nackdelar

Mvh
Citera
2014-04-14, 02:09
Medlem
curvaNs avatar
AA ELIT kanske
Citera
2014-04-14, 11:09
Medlem
chamaemoross avatar
nw city
Citera
2014-05-12, 04:58
Medlem
Bra gym i Malmö

Hej!
Någon som kan rekommendera ett bra och billigt gym i Malmö? Gärna nära Hyllie.
Tack på förhand!
Citera
2014-05-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradon
Hej!
Någon som kan rekommendera ett bra och billigt gym i Malmö? Gärna nära Hyllie.
Tack på förhand!

köpr något friskis&svettis kort. d har gym lite här och där
Citera
2014-06-09, 16:37
Medlem
Gym med power cage i Malmö?

Gymmade förra året på Träningsvärket Kronprinsen men de ska tydligen ha stängt över sommaren. Har kollat runt lite, men utöver ett par Fitness24seven-gym som har "en mindre variant" så hittar jag inget gym som har power cages. Någon som har koll på det?

För övrigt, är det verkligen så lite folk som sysslar med fria vikter?
Citera
2014-06-09, 19:50
Medlem
Sujoks avatar
Sats mobilia har.
Citera
2014-06-09, 20:49
Medlem
Scampis avatar
Varje gym med respekt borde ha minst två stycken om du frågar mig.
Citera
2014-08-11, 01:34
Medlem
MassRiots avatar
Malmös bästa gym? (I stil med Sundkraft i Lund)

Hallå!

Av olika anledningar måste jag börja träna i Malmö. Letar efter ett seriöst gym, typ hantlar över 50 kg och mer än en powerrack kanske så man slipper stå och vänta.

Finns här något lite mer passionerat gym än sats och svettis i stan eller hur ligger det till?

Lista gärna era bästa gym i Malmö och kanske en liten utläggning om varför du tycker just gym x eller y är bra.

Med vänlig hälsning MR
Citera
2014-08-11, 07:47
Medlem
Hej jag tror lättast blir att googla bra utegym eller crossfitgym i malmö. Enda jag tränat på har varit nautilus mest friviktavdelningen. Du kan ju kika in på mmsports affären med inte långt från centralen. De kan nog veta.

Mvh noc
Citera
2014-08-11, 08:05
Medlem
Aa elite och musclezone är tveklöst malmös 2 bästa gym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in