2008-02-18, 20:25
Bannlyst
hmm Mak ser jo inte så soft ut på deras hemsida .

Athletic center får det nog bli, så man kan kura i fred
Citera
2008-03-08, 11:05
Medlem
Något tips om ett bra gym i närheten av Värnhem? Har kollat AC men det känns lite hårt för plånboken då jag lever på CSN. Har läst tipsen om Fitness24seven men det verkar inte passa mig då jag brukar köra fria vikter och vill slippa köa allt för mycket.

Måste jag välja mellan dessa två eller har någon ett bättre förslag?
Citera
2008-03-08, 12:16
Medlem
perezhiltohs avatar
Träningsverket vid kronprinsen?
Citera
2008-09-17, 21:00
Medlem
cc_zeros avatar
Nu bumpar jag tråden.

Flyttar till Malmö på söndag, och efter jag är klar med VLCDkuren så är det gymmet som gäller igen.

Så var hittar man de billigaste gymmen i Malmö?
Citera
2008-09-17, 21:22
Bannlyst
Student ?

Iaf. Friskis & Svettis är väll hyfsat.
24seven brukara vara rätt billigt har jag hört.

Malmö Atletklubb (MAK) är bästa gymmet utan tvekan. Årskort 1950 för alla tider, 1450 fram till 15.00 och 1450 för student.
Citera
2008-09-17, 21:39
Medlem
Perlaaans avatar
Hur är det på Friskis&svettis egentligen.. Ifall jag skaffar ett månadskort typ, kan jag träna på vilket Friskis&svettisgym jag vill i hela Malmö?
Citera
2008-09-17, 22:02
Medlem
Kockum Fritid nere vid Västra Hamnen är suveränt, 2100 kr för årskort på alla tider, riktigt fräscha lokaler och maskiner.

EDIT: Såg nu att du frågade efter något nära Nobeltorget. My bad.
Citera
2008-09-17, 23:13
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Kockum Fritid nere vid Västra Hamnen är suveränt, 2100 kr för årskort på alla tider, riktigt fräscha lokaler och maskiner.

EDIT: Såg nu att du frågade efter något nära Nobeltorget. My bad.

Jag, som bumpade tråden, efterfrågade inte vid nobeltorget

Funderar dock på fitness24seven, då de har lokal både vid davidshall och möllan, vilket är bra avstånd från stället jag kommer bo. Men är det bra utrustning, trevlig miljö?

AC ligger iofs djävligt nära, men vad kostar det där? Står ju 299kr/mån men det var ju över två år sedan..

Jag tycker jag borde räknas som student pga av min åldern, men jag pluggar inget så tyvärr inte
Citera
2008-09-17, 23:36
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoTToL
Student ?

Iaf. Friskis & Svettis är väll hyfsat.
24seven brukara vara rätt billigt har jag hört.

Malmö Atletklubb (MAK) är bästa gymmet utan tvekan. Årskort 1950 för alla tider, 1450 fram till 15.00 och 1450 för student.

+1 Skön lokal, stort utrymme. Oftast lite folk. De ända minuset är att de inte har så mkt maskiner men de stör inte mig.
Citera
2008-09-17, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
+1 Skön lokal, stort utrymme. Oftast lite folk. De ända minuset är att de inte har så mkt maskiner men de stör inte mig.

Säg mig, vem vill ha maskiner =) ?

Nej, men saken är att det verkligen känns som ett gym. Där är verkligen alla hårda och dessutom är de flesta trevliga och hjälper gärna till med råd och tips osv.
En i personalen är dessutom jätteduktig på ge tips på massvis med övningar jag aldrig hade kunnat hitta på eller läsa om någonstans.

Det är massor med fria vikter, bänkpress, knäböj-ställ osv.. När jag tränade på det nya Friskis&Svettis i Johanneslust så finns det 1 bänkpress och 1 knäböj. Gissa om man får vänta när det är massa folk ?
Citera
2009-11-01, 20:54
Medlem
kommando-kalles avatar
Ge mig tips om bra gym i Malmö!

Är lite osäker om detta ligger rätt, annars får mod ordna en flyttning.

Som sagt. Det är dags för mig att skriva upp mig i ett gym i Malmö. Priset spelar ganska stor roll då jag är student. Jag är inte heller så sugen att binda mig på 12 månader med autogiro som de flesta erbjuder med diverse startavgift, medlemsavgift etc.

En tid tillbaka gymmade jag på Svetta (vid dalaplan). Ganska sunkigt och litet ställe men oerhört billigt. Är det någon som gymmar där just nu som kan berätta om det har skett någon ändring?
Citera
2009-11-01, 21:16
Medlem
Explosives avatar
Finns ju dom vanliga kedjorna såsom Sats, Friskis, Träningsverket. Sen finns det 24/7. Bara att googla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in