2006-11-01, 14:02
Medlem
http://www.snusarupproret.se/
Citera
2006-11-01, 14:14
Medlem
Ernst&Ettans avatar
Det här få mig att tänka på en stand up som Peter Wahlbeck gjorde en gång i tiden när EU-inträdet var på tapeten :

"När en svensk man blir arg, då kan det gå så långt att det slutar med en stripe i bakrutan. Han kan bli så förbannad så han köper ett klistermärke och sätter där bak på BILEN!"

Påverkas själv av en skattehöjning, kanske kan man få tummen ur och slänga ut snusen för gott.
Citera
2006-11-01, 15:53
Medlem
d0lfs avatar
Postar mitt brev senare idag. Bryr mig egentligen inte särskilt om den nya snusskatten, jag slutade snusa i somras. Egentligen skulle jag nog faktiskt kunna förespråka skatten då det är bra att skatta varor som försämrar folkhälsan, högre alkoholskatt är jag också för. Men jag känner ett sånt fruktansvärt avsky för denna banditregering och önskar deras omedelbara avgång, vilket jag även la till i brevet. Jag tar därför alla chanser jag får att uttrycka min negativa åsikt.

AVGÅ!
Citera
2006-11-01, 15:55
Medlem
[quote=Ernst&Ettan]Det här få mig att tänka på en stand up som Peter Wahlbeck gjorde en gång i tiden när EU-inträdet var på tapeten :

"När en svensk man blir arg, då kan det gå så långt att det slutar med en stripe i bakrutan. Han kan bli så förbannad så han köper ett klistermärke och sätter där bak på BILEN!"

Så sant, ju!
Citera
2006-11-01, 21:29
Medlem
greeks avatar
skickat förut å har skicka engång till nu =)
Citera
2006-11-12, 02:02
Medlem
vilken osis att jag inte har kvar min snusdosesamling som jag hade förut.

anders borg hade nog börjat tänka om om det kommer in några sopsäckar med över 4000 tomma dosor på hans fula kontor
Citera
2006-11-12, 02:36
Medlem
EvilEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst&Ettan
Det här få mig att tänka på en stand up som Peter Wahlbeck gjorde en gång i tiden när EU-inträdet var på tapeten :

Påverkas själv av en skattehöjning, kanske kan man få tummen ur och slänga ut snusen för gott.
Ja fy fan, det är så mycket härligare med folk som visar sina känslor kraftigare, typ bränner flaggor och stormar ambassader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in