Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-31, 18:57
  #1
Medlem
Tjena, jag ska till Thailand på lördag och jag undrar vad det finns för slgas steroider i thailand?
Vad är det för kvalitet på det och sånt också?

Prisklass osv undrar jag också över, någon som vet något ?

Mvh
Oorno
Citera
2006-10-31, 19:16
  #2
Medlem
k0nsls avatar
http://k0nsl.com/k0nsl/BD1.jpg

British Dragon säljer sina produkter på Thailändska apotek. Bilden ovan är tagen i ett apotek som säljer deras produkter.

Priser vet jag ingenting om.
Citera
2006-10-31, 19:26
  #3
Medlem
Hittade bara T5: or när jag var där relativt nyligen. Sökte dock väldigt flyktigt efter roid´s...
Citera
2006-10-31, 19:28
  #4
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ornoo
Tjena, jag ska till Thailand på lördag och jag undrar vad det finns för slgas steroider i thailand?
Vad är det för kvalitet på det och sånt också?

Prisklass osv undrar jag också över, någon som vet något ?

Mvh
Oorno


De har dom flesta sorterna. allt från organon , norma BD osv. Köp i phuket , ko samui el. bangkok där e dom kunniga o fattar lite engelska...
MMM Glöm inte o köp andriol 3kr st mumma
Citera
2006-10-31, 19:30
  #5
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
http://k0nsl.com/k0nsl/BD1.jpg

British Dragon säljer sina produkter på Thailändska apotek. Bilden ovan är tagen i ett apotek som säljer deras produkter.

Priser vet jag ingenting om.

vet du vart det aooteket ligger?
jag har sökt BD i Thailand utan att hitta nåt däremot finns det ju gott om andra saker, dock är det inte alla apotek som saluför steroider..
Citera
2006-10-31, 19:31
  #6
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Det finns väl att köpa i de flesta medicinbodarna, man kunde knappt köpa en burk huvudvärktabletter utan att få en låda med bilder på stora muskler upptryckt i ansiktet.
Citera
2006-10-31, 20:03
  #7
Medlem
Ok ok, Ja gska ju TIll Phuket..
Jag tänkte lite mera på Jinotropin och sånt, hört att det ska vara mycket billigare där ..
Citera
2006-10-31, 20:08
  #8
Medlem
pretorias avatar
generellt så är importerad medicin från europa dyrt, men asiatiska kopior är ruggigt billiga, och funkar utmärkt, dock finns det en del fake i omlopp,
borde finnas Kinesiskt Jinotropin att beställa hos nåt stort apotek, e nog inga problem...
Citera
2006-10-31, 23:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Hittade bara T5: or när jag var där relativt nyligen. Sökte dock väldigt flyktigt efter roid´s...
märkligt ser dom att du e vältränad släpper dom ju knappt ut dig utan en stick i skitan ne men när jag va där så kollade jag bara runt lite o tyckte man fann det mesta tom i kosmetik affärer

mvh clen
Citera
2006-11-01, 09:33
  #10
Medlem
jckeis avatar
Har finns:

Testo C
Testo E
Testo prop
Susta
Primobolan fran schering, dock svindyrt.. 100 kr / ml
Dianabol
Winstrol
Maestron
Deca
Tillvaxt
Nolva
Clomid

Detta var som fanns pa "menyn" som man kunde bladdra i ett palitligt apotek som det storsta gymmet har gar i god for. Har sakert glomt nagot...
Citera
2006-11-01, 11:05
  #11
Medlem
Skäggbiffs avatar
Jag vill till Thailand
Citera
2006-11-01, 11:13
  #12
Medlem
hehe jag ska också dit om 1 månad men vågar fan inte ta med mig roids hem...

finns det nåt rätt säkert sätt att föra hema grejjerna utan att man måste ta med dem och riskerar att bli stoppad av polisen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback