2006-10-31, 17:52
Medlem
Tja.
Jag har två polare som har fått sluta med vault, den ena pga magsår och den andra pga allergisk reaktion. Har själv tänkt att pröva på Vault nu men tänkte höra här om ni har stött på några problem med denna produkt?
Citera
2006-10-31, 19:20
Medlem
TimeWarps avatar
förutom att produkten i sig är helt effektlös så smakar den katastrof och man får gå på toa 9 gånger om dagen när man använder den.......lägg pengarna på fierce eller shock therapy....samma typ av produkt fast 10 gånger bättre.

var noga med att ta den 1-2 EFTER måltid, annars måste du gå på toa direkt efteråt
Citera
2006-10-31, 21:38
Medlem
vilket kreatin rekommenderar du mest och vart köper jag det?
Citera
2006-11-01, 03:49
Medlem
mirkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HundKattRäv
vilket kreatin rekommenderar du mest och vart köper jag det?

same shit diffrent name! Gymgrossisten (Okej, inte riktigt men kör på gymgrossistens den funkar!)
Citera
2006-11-01, 12:49
Medlem
Morningstars avatar
Fick faktiskt hygglig effekt av Vault, dock inte högre än andra kreatin produkter. Samma sak gällde för antalet piss-pauser efter intag. Mitt råd är att testa dig fram och hitta den produkt som din kropp fungerar bäst med.
Citera
2006-11-01, 17:29
Medlem
Okey det blev en fierce nu.. kör på den så får jag se om hur det går
tack för svaren!
Citera
2006-11-02, 01:43
Medlem
Såg till min stora förvånning att de inte anger hur mkt man skall dosera när man tar fierce, så jag tänkte att jag hör efter här.
Om det spelar någon roll så är jag ca 1,85m lång och väger 85kg men det brukarväl inte spela någon roll när det gäller sånt här, eller?
Någon som vet hur mycket de menar när de säger en skopa?
Citera
2006-11-02, 11:01
Medlem
Citat:
Såg till min stora förvånning att de inte anger hur mkt man skall dosera när man tar fierce, så jag tänkte att jag hör efter här.
Om det spelar någon roll så är jag ca 1,85m lång och väger 85kg men det brukarväl inte spela någon roll när det gäller sånt här, eller?
Någon som vet hur mycket de menar när de säger en skopa?
Det brukar följa med skopor till såna produkter vad jag vet! Gjorde iaf till mitt kp3 från farmacia
Citera
2006-11-02, 17:30
Medlem
Citat:
Det brukar följa med skopor till såna produkter vad jag vet! Gjorde iaf till mitt kp3 från farmacia

mm man tycker ju att det borde gälla denna produkt med men jag fick inte med mig någon iaf. Ändå är det en varningstext där det står att man absolut inte får ta mer än 2 skopor på 24h..
Verkar som att jag inte är ensam om detta eftersom fler frågat på gymgrossisten sidan (om man söker på produkten och tar betyg) men inte har fått något svar.
Citera
2006-11-02, 21:58
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
mm man tycker ju att det borde gälla denna produkt med men jag fick inte med mig någon iaf. Ändå är det en varningstext där det står att man absolut inte får ta mer än 2 skopor på 24h..
Verkar som att jag inte är ensam om detta eftersom fler frågat på gymgrossisten sidan (om man söker på produkten och tar betyg) men inte har fått något svar.

jag har fått med en skopa i burken varje gång, har du "känt" efter med en kniv runt i burken? ibland skakas burken om vid transport och skopan hamnar längst ner

en skopa på morgonen träningsfria dagar, 2st på träningsdagar, dock inte senare än 6 timmar innan sänggång
Citera
2006-11-02, 22:15
Medlem
Valut funkar utmärkt för mig och alla jag känner som har provat. Ett tips är att äta vanligt monohydrat samtidgt som man kör valut. Jag får extra bra tryck då. Gäller givetvis för alla specialprodukter som innehåller kreatin.
Citera
2006-11-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
jag har fått med en skopa i burken varje gång, har du "känt" efter med en kniv runt i burken? ibland skakas burken om vid transport och skopan hamnar längst ner

en skopa på morgonen träningsfria dagar, 2st på träningsdagar, dock inte senare än 6 timmar innan sänggång

Kände med en kniv nu och där nere var det ett skopa. Fick dock hälla över allt i en annan burk för att få upp den för att den hade fastnat.
Tack för hjälpen och tipsen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in