2006-10-31, 02:40
Medlem
ja tjena, det är så att jag brukar sköta min kost väl men de senaste veckorna har gått si sådär lite svårt p.g.a tider o så va, så ja kör på ibland findus matfrysta rätter som är nyckelhålss märkta, bara värma i mikron i ca 6 minuter sen e d klart. va tror ni om det ? skräp eller helt okej då och då

MVH
Citera
2006-10-31, 03:00
Medlem
Apelsinens avatar
Det är skräp.
Citera
2006-10-31, 11:25
Medlem
Skräp o skräp, men gymmar du,bör du överväga att kanske äta minst 2, helst 3 findus lådor till middag för att tillfredställa ditt dagliga kalori intag, och gärna komplettera med en protein shake eller liknande.

Edit: Stavfel
Citera
2006-10-31, 11:38
Medlem
mirkus avatar
Finns ju bättre saker att käka, koka snabbmakaroner och i med ost, korv, köttbullar eller nåt annat med protein i och ät så du spyr!

Haha, du kan ju alltid runda av med massa ostkaka, innehåller massa protein!
Citera
2006-10-31, 13:46
Medlem
ja ja märkte det att det behövs ett par lådor för att bli mätt, men ja menar det e la inget dåligt finns ju massa frysta grönsaker osv kött nån form av pasta
Citera
2006-10-31, 14:34
Medlem
Amoss avatar
Det är tyvärr inte så mycket näring kvar i sån där mat.
Dessutom öser de på med salt och fett eftersom det är billigt och för att maten ska hålla sig längre.
Citera
2006-10-31, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amos
Det är tyvärr inte så mycket näring kvar i sån där mat.
Dessutom öser de på med salt och fett eftersom det är billigt och för att maten ska hålla sig längre.

Precis + att det är alldeles för lite mat för att någon ska kunna lägga på sig vikt.
Citera
2006-10-31, 15:35
Medlem
n3m3s avatar
Vissa av dem har ett ok näringsinnehåll så alla är inte skit.
Kombinerat med lite extra proteiner i from av tex keso så är det inte en illa nödlösning.
Citera
2006-10-31, 16:52
Medlem
mina e ju nyckelhåls märkta
Citera
2006-10-31, 18:14
Medlem
Amoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky balboa
mina e ju nyckelhåls märkta

Nyckelhålet säger inget om näringsinnehållet, men de är antagligen hyfsat fettsnåla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in