2006-10-31, 02:12
Medlem
Catlas avatar
Tja
hur får man motivation för att träna?

Jag tycker det skönaste som finns är när man har träningsverk, men efter några gånger så tröttnar jag och drar mej tillbaka till tv-spelet...

Hur peppar i er när ni ska iväg att träna?
Citera
2006-10-31, 05:31
Medlem
Twoswordss avatar
Jag sager till mig sjalv att: "Nu gar du och gymmar din javla fettsack!", det brukar racka for att jag skall bli forbannad pa mig sjalv och sticka till gymmet. Har jag sedan kommit igang sa tar det mig ca 2-3 veckor innan det gar pa rutin.
Citera
2006-10-31, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catla
Tja

Jag tycker det skönaste som finns är när man har träningsverk, men efter några gånger så tröttnar jag och drar mej tillbaka till tv-spelet...

Kan bara tala från mina egna erfarenheter. Jag blirpeppad och motiverad nrä det går bra och ger resultat och för att det skall ge resultat så måste man träna så det hela blir som en god cirkel. Tappar jag sen motivationen som händer, ja alla kan jag nog säga. Går jag in på te.x detta forum eller andra sidor som tex ast-ss. Läser om träning kollar på bilder ja allt som har med träning att göra. Eller så ställer du dig bara framför spegeln det är alltid motiverande. Antinge är du vältränad o gillar de du ser o vill träna mer. Eller så är du INTE vältränad o ogillar de du ser o vill förändra.

Lycka Till!!
Citera
2006-10-31, 08:55
Medlem
puberts avatar
http://www.zonecapone.com/

Där är min motivation. Kollar man på "fuck genetics" kan man inte bli annat än vrålpeppad
Citera
2006-10-31, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
http://www.zonecapone.com/

Där är min motivation. Kollar man på "fuck genetics" kan man inte bli annat än vrålpeppad

tsss...
"YES I ALWAYS HAD WEIRD HAIRCUTS..THATS WHY IM BALD TODAY!"

Yeah right.... Finns nog inte många som tror att han e ren.
Citera
2006-10-31, 12:32
Medlem
Kolla på en bild av jay cutler eller branch eller varför inte dexter

Där har du motivation!
Citera
2006-10-31, 12:52
Medlem
Flickan Melindas avatar
Hitta en polare som också vill träna. Jag har min kusin som jag tränar med. För henne finns det inga ursäkter att slippa undan. Så idag t ex så var jag ute och promenerade i 1 timme, fast det ösregnade..
Jag var sur då, men nu är jag glad att jag fick motionen. Hade det bara vart jag, så hade sängen vart mycket mer lockande..
Citera
2006-10-31, 13:04
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=1HXbs_SuRU0
Citera
2006-10-31, 13:20
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catla
Tja

Motivationsbrist drabbar oss alla.

Pröva att sätt upp lite träningsmål,som att innom 12 månader så ska du ta 100 panner i bänk.
Lägg om ditt träningsprogram efter ca 3 månader,så att du får lite variation.
Ta med dej mp3 spelaren till gymmet och fyll den med ny musik.
Byt gym(om du har möjlighet)

Och klipp av strömsladden till tv spelet så att du inte kan sätta dej framför tv,n o spela.
Citera
2006-10-31, 13:48
Medlem
Catlas avatar
Tack för tipsen några var riktigt bra
Citera
2006-10-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
Motivationsbrist drabbar oss alla.

Pröva att sätt upp lite träningsmål,som att innom 12 månader så ska du ta 100 panner i bänk.
Lägg om ditt träningsprogram efter ca 3 månader,så att du får lite variation.
Ta med dej mp3 spelaren till gymmet och fyll den med ny musik.
Byt gym(om du har möjlighet)

Och klipp av strömsladden till tv spelet så att du inte kan sätta dej framför tv,n o spela.

Har också tappat motivationen. Jag ska ta och byta gym då jag har tränat på samma ställe i nästan 3 år, har börjat känna att det är väldigt trist och enformigt att gå till gymmet jag tränar på nu.
Citera
2006-10-31, 14:06
Medlem
Motivation har jag skit enkelt för att få.

Tänk bara på en strand på sommarn o man är vältränad eller tänk på brudar när du kör övningarna.

Jag lovar det funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in