2006-10-30, 22:34
Medlem
Hercule Poirots avatar
Ah, upptäckte följande på axeln för någon dag sedan:

http://img63.imageshack.us/my.php?image=img0590du2.jpg

Det känns ju sådär sexigt. Kanske inget att lipa om men... hur länge dröjer sig sånt här kvar? Går det göra något åt det?

Positivt är ju att man får ett besked att träningen resulterar i någonting men...
Citera
2006-10-30, 23:10
Medlem
Apelsinens avatar
Har märkt precis samma sak på samma ställe.. Bara tränat seriöst i 4 veckor, varannan dag med bra kost och proteindrink efter träningspassen (helkroppspass). Känns inte som att så fruktansvärt mycket kan hända på 4 veckor..
Citera
2006-10-30, 23:15
Medlem
LD50s avatar
He he... klagar du över den lilla bristningen...
Till din fråga: Det kommer aldrig att gå bort bara blekna med tiden. Det finns eller inget särskilt att göra åt det varken för att "bota" eller hindra uppkomst av fler. Det kan hjälpa att smörja in huden med mjukgörande kräm från apoteket för att göra huden lite mer elastisk.
Citera
2006-10-31, 01:32
Medlem
Går att köpa en kräm från apoteket som gravida använder när magen växer fort. Annars är ett tips att äta mycket zink.
Citera
2006-10-31, 01:39
Medlem
Apelsinens avatar
Tackar, får bli att inhandla kräm för gravida
Citera
2006-10-31, 02:06
Medlem
Catlas avatar
Hehe

Mina ärr jag har på ryggen, dock för att jag växt som en gris är sköna brukade lura min kompisar att min päron slog mej med piska
Citera
2006-10-31, 02:27
Medlem
haha testa steroider så ska du få se på bristningar haha
Citera
2006-10-31, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Ah, upptäckte följande på axeln för någon dag sedan:

http://img63.imageshack.us/my.php?image=img0590du2.jpg

Det känns ju sådär sexigt. Kanske inget att lipa om men... hur länge dröjer sig sånt här kvar? Går det göra något åt det?

Positivt är ju att man får ett besked att träningen resulterar i någonting men...

Tycker det ser ut som du kört knäböj med stången vilandes där? Jag ser alltid ut som ett piskat olon på axlarna två dagar efter et benpass
Citera
2006-10-31, 10:07
Medlem
d där ser ju mest ut som lite spräckta blodkärl tycker jag, inte riktiga bristningar.
tror d går bort på en vecka.
Citera
2006-10-31, 11:55
Medlem
qwertyabc123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
Tycker det ser ut som du kört knäböj med stången vilandes där? Jag ser alltid ut som ett piskat olon på axlarna två dagar efter et benpass
Tänkte samma sak när jag såg bilden.

Kan ingen med riktiga bristningar lägga upp en bild på hur det ser ut?

Edit: jag skulle ju citera "zant", men det här funkar ju också:P
Citera
2006-10-31, 19:12
Medlem
Hercule Poirots avatar
Tackar för svaren.

Fick även ett givande PM som tände en lampa. Har kört en hel del vadpress senaste månaden och det kan nog vara därför axlarna tagit stryk. Så troligtvis försvinner det snart igen...
Citera
2006-10-31, 19:14
Medlem
Neonights avatar
Jo dem man får när man har olika stänger på axlarna går bort snabbt men dem andra tar betydligt mycket längre innan dem bleks
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in