(Det jag skrev innan skiter jag i nu)...
Varit ute och gått i en timma och tänkt...Känner förakt mot han, och söker han medlidande hos mig så får han göra det någonannanstans. Han har förstört en ungkvinnas liv. Han ska sitta inne så länge som möjligt!
Ja, om anklagelserna är sanna. Dock är han ännu inte dömd, så jag får hänvisa till begreppet "oskyldig till motsatsen bevisats".
Är han våldtäktsman förtjänar han utan tvivel allt förakt, men det har trots allt framkommit att sådana anklagelser varit utan grund.
Varit ute och gått i en timma och tänkt...Känner förakt mot han, och söker han medlidande hos mig så får han göra det någonannanstans. Han har förstört en ungkvinnas liv. Han ska sitta inne så länge som möjligt!
Vuxet resonerat. Du behöver förmodligen inget svin som honom i ditt liv. Hoppas du kommer över honom!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!