• 1
  • 2
2006-11-08, 09:28
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redflip
(Det jag skrev innan skiter jag i nu)...
Varit ute och gått i en timma och tänkt...Känner förakt mot han, och söker han medlidande hos mig så får han göra det någonannanstans. Han har förstört en ungkvinnas liv. Han ska sitta inne så länge som möjligt!

Ja, om anklagelserna är sanna. Dock är han ännu inte dömd, så jag får hänvisa till begreppet "oskyldig till motsatsen bevisats".

Är han våldtäktsman förtjänar han utan tvivel allt förakt, men det har trots allt framkommit att sådana anklagelser varit utan grund.
Citera
2006-11-08, 14:02
rosamannen: snubben har erkänt, förutom att det tycks finnas bevis för det.

redflip: mina sympatier till dig och dina andra vänner- det kan inte vara en lätt situation.
Citera
2006-11-08, 14:27
Medlem
Maeglins avatar
Det var tråkigt att höra, Redflip. Mina sympatier. Förstår om du är chockad..

En chansning är att du inte är den enda i hans bekantskapskrets som säger upp kontakten..
Citera
2006-11-08, 19:10
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Varit ute och gått i en timma och tänkt...Känner förakt mot han, och söker han medlidande hos mig så får han göra det någonannanstans. Han har förstört en ungkvinnas liv. Han ska sitta inne så länge som möjligt!

Bra tänkt!

Lycka till med fortsatt leverne!
Citera
2006-11-08, 21:16
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
rosamannen: snubben har erkänt, förutom att det tycks finnas bevis för det.

Ah, sorry. Det hade jag missat. Då är det väl inget att diskutera...
Citera
2006-11-08, 21:22
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:

Vuxet resonerat. Du behöver förmodligen inget svin som honom i ditt liv. Hoppas du kommer över honom!
Citera
2006-11-08, 21:35
Medlem
Läskigs avatar
Berätta gärna lite mer, är lite nyfiken. När, vars, hur gick de till? och framförallt varför?

Klokt val att ta avstånd från killen i alla fall, bättre att gå vidare och glömma han...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in