EPA är roligt, o Klippan ligger inte allt för lång bort ifrån mig!
Jag minns när jag var typ 19-20 o hade nyss körkort, körde efter en EPA en gång, låg bakom den ett tag. Sen slängde jag upp en blå saftblandare på taket. EPA:n svängde in på en sidoväg. O jag följde efter, sen låtsades jag tappa bort den!
EPA r roligt, o Klippan ligger inte allt fr lng bort ifrn mig!
Jag minns nr jag var typ 19-20 o hade nyss krkort, krde efter en EPA en gng, lg bakom den ett tag. Sen slngde jag upp en bl saftblandare p taket. EPA:n svngde in p en sidovg. O jag fljde efter, sen ltsades jag tappa bort den!
Hehe det var kanske nn mupp som driver sidan som krde
NI KAN FARA T HELVETE ALLA JEVLA EPARAGGARE!!!!!!! man ska ka cp-moppe ocg drika festis som en riktig karl!!!!!ps jag tl kritik.(men inte hur mycket som helst. snlla..)
Vrst r det nr karavanen ker till stan, och stller sig p torget. Frarna lmnar aldrig bilen, passagerarna str en armlngd utanfr och dricker folkl. Den typiska unifromen r fristads, eller blklder. Keps med reklam p r ett mste.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!