Flashback bygger pepparkakshus!
2006-10-30, 17:42
Bannlyst
Ja frågan är alltså, vilken drog tycker ni är roligast (om ni nu alltså använder droger) när ni spelar online-spel?

Själv är jag en inbiten CS-torsk och tycker att spelande med lite illegala substanser i kroppen kan vara grymmt kul.

För egen del får jag nog säga en fet snok tjack + en kork för en maximalt rolig spel-upplevelse.

Några bärs är inte heller dumt, CB tycker jag bara man blir allmänt seg av, kan möjligtvis vara skoj om man lirar nåt rollspel eller "tänkar-spel".
Citera
2006-10-30, 17:43
Medlem
CS-droger är klart bäst.
Citera
2006-10-30, 17:47
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Spelar inga sådana där spel, dock spelade jag poker online förra vintern/våren och då tyckte jag det gick bättre då jag rökte till. Annars hade jag aldrig orkat sitta så länge som jag satt. Blev hyfsatt inne i det, och spännande blev det.
Citera
2006-10-30, 18:03
Medlem
wsbs avatar
Spelat bäng precis hur många gånger som helst, men det är bara sämst. Dragit en liten snok tjack bara för att testa, men jag sparar hellre det till helgen och går ut istället för att lira CS på vaket. Gaming är tillräckligt jävla roligt ändå!
Citera
2006-10-30, 18:15
Medlem
d,rävens avatar
Spelar datorspel gör jag bara när jag är hög (cannabis)
Citera
2006-10-30, 18:27
Medlem
Kafes avatar
Spelar mycket bättre på tjack. När jag är stenad så fattar jag ändå ingenting
Citera
2006-10-30, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Spelar mycket bättre på tjack. När jag är stenad så fattar jag ändå ingenting

Håller med!
Man får "mad skills" av lite bra näbb..
Citera
2006-10-30, 19:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Skulle jag spela Counter-Strike skulle jag nog ta en så stor dos benso att jag inte är medveten om att jag spelar världens mest överskattade spel...

Nä, seriöst så tycker jag det är helt okej att spela då man är sådär lagom stenad...
Citera
2006-10-30, 21:38
Medlem
Diamond_Dogs avatar
varöfr just online? älskar å spela warriors, gta och typ manhunt när ja vart benzad å typ fotbollspel PES å tekken så var det skönast tatt tramadol eller kodein.
Citera
2006-10-30, 22:05
Medlem
Oskarss avatar
Har en kompis som påstår att DXM gör underverk för ett mänskligt "aim".

Och som någon sade tidigare - skills är något man får på tjack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in