2006-10-29, 14:47
Medlem
Gudruns avatar
Pizza, sex och sömn brukar hjälpa mig
2006-10-29, 14:49
Medlem
Trogdors avatar
weed
2006-10-29, 14:54
Medlem
zulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Man får ställa upp 3 snapsglas i rad och sen när man vaknar så drar man i sig alla 3 direkt. Härlig start på dagen

ajo, då finns det oftast en viss chans att man får slänga sig på toa och spy upp det igen, :P skönast är ju iofs då man vaknar full och bara kan fortsätta

Men annars brukar det som dom flesta säger, vatten, nå fet mat, en dusch osv så är man nästan i form för nästa bravader.
2006-10-29, 14:55
Medlem
grojn-nies avatar
Att röka gräs på fyllan brukar funka. Annars brukar jag vänta ut fyllan genom att sitta framför datorn på morgonen. Annars sover jag bort skiten. Vaknar man ändå bakfull brukar jag dricka vatten och se en film.
2006-10-29, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danniel
Få bort bakfyllan? Hur gör du?

Äter burkmat.

2006-10-29, 16:25
Medlem
Goblins avatar
Jag har märkt att ephedrapreparat funkar bra. Just nu har jag stacker 10 hemma, så drar man en sån och nån kopp kaffe så brukar man glömma bort bakfyllan efter en halvtimme ungefär.

Jag läste för ett tag sedan att kroppen har brist på c-vitamin efter en blöt kväll, vilket borde innebära att juice eller en fruktspäckad smoothie borde vara nyttigt för kroppen.
2006-10-29, 16:31
Medlem
t tar en återställare
2006-10-29, 16:32
Medlem
avocados avatar
Jag brukar ta 1-2 mackor med ett par glas juice innan jag går o lägger mig på kvällen. Det brukar ta död på det mesta. Är jag ändå bakfull när jag vaknar så blir det att dricka mer vatten/juice.

//avo
2006-10-29, 16:33
Medlem
salabimms avatar
blir nästan aldrig bakis, bara om jag blir upptvingad till typ jobbet, de kan vara fruktansvärt jobbigt. Men det enda sättet för mig att slippa bli bakis är sömn, sov ut riktigt länge..sen sitter en cola och en pizza fint som lunch
Dricka vatten innan man lägger sig har man ju knappast ork, lust eller stabilitet till..
2006-10-29, 16:35
Medlem
Nazipolizeis avatar
bara man äter och dricker innan man lägger sig så får man i princip aldrig någon bakfylla, ifall man inte vaknar typ 8-9... :/
vänta tills man börjar nyktra till lite funkar ganska bra med, fast det är jobbigt
2006-10-29, 16:45
Medlem
Tord_Ywels avatar
Om vi säger att jag lägger mig ca kl4 så dricker jag ungefär 1.5l vatten innan jag lägger mig. Ställer väckaren på kl9 och stiger upp, tar alvedon, dricker mer vatten äter nån macka eller nått och går och lägger mig igen. Stiger sen up ca kl12 tar alvedon igen och äter nån ordentlig mat och sen glass som efterrätt Då brukar en redig bakfylla tillslut ge sig.
2006-10-29, 16:50
Medlem
Den_Stores avatar
blåbärssoppa ska va bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in