Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Det är ett tämligen vanligt beteende, särskilt hos kvinnor som har den fula ovanan att spela oskyldiga och snälla offentligt. Själv har jag aldrig förstått vad det hela handlar om, men det är tydligen något omvänt oidipuskomplex.
Problemet är dock att dessa kvinnor har extremt lätt för att försöka skuldbelägga dig för att de är sexuellt avvikande och skäms för detta. Inte sällan hävdar de att de varit "för fulla" att "du är översexuell" eller ren och skärt förnekelse att det hela faktiskt inträffat efter att du i din välvilja undrar vad det är hon tänder på egentligen.
Jag finner det hela mest jobbigt och mitt råd är att du gör dig av med det här pervot omgående.
Håller med faktiskt med allt förutom det sista du sade om "pervot"..
I mitt fall så har jag ett ex som inte kan komma om jag inte dominerar henne & kallar henne just hora o slampa osv osv
Men iallafall så är ju det alltid viktigt att prata om sånt här med sin partner även efter knullet så man vet vars man har varandra.
Hon kommer fortfarande till mig o sover över ibland så att hon ska få sina orgasmer haha..
Hon har en ny kille och har frågat mig hur länge hon måste vänta innan hon kan be honom att förnedra henne i sängen..Minst 6mån har jag sagt vetandes att jag har en skön stund varje vecka i 2 mån till...