2006-10-29, 15:10
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwingkvack
Om kärringen vägrar spisen så ska hon fanimig få bekänna färg i bingen!

Det där var så kul att jag snodde det till min signatur.

Men om tjejen vill bli kallad hora, kalla henne hora. Troligen får det bara henne att känna den där lilla förbjudna snuskigheten (dvs hon BLIR inte en hora).
Jag hade en partner en gång som, mitt under akten, vräkte ur sig "Våldta mig"... Det undrar jag ofta över.
Citera
2006-10-29, 15:18
Medlem
Treks avatar
Min nuvarande har också börjat säga "Jag vill va din slav" "Gör vad du vill med mig" osv.

Känner mig smått töntig som inte riktigt vet vad jag ska göra då?
Citera
2006-10-29, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.
Jo, fann det bara annorlunda. Många tjejer avskyr att associeras med prostituerade och finner tillmäten som "hora" mycket stötande. Känner denna tjej och hon tillhör samma kategori, kallar sig feminist osv.
Hela poängen är ju just att ordet är laddat. Om kinderna börjar blossa och blodtrycket höjs kan man få ut det både aggressivt och sexuellt.

Citat:
Mitt intresse i frågan härör kanske mer ett psykologiskt plan, men vad är det man tänder på i sammanhanget av att kallas för "hora", "slyna". Underkastelse, likt starka företagsledare som önskar bli spankade? Känsla/önskan av bli styrda - frånvaro av initiativtagande? Önskan av att sätta in sig i en roll av förnedring? Önskan av att indirekt vara i maktposition - torsken betalar för MIN tjänst, min pojkvän är i underläge. osv...
Tror du överanalyserar lite, men om det är något som aktiverar en massa känslor hos henne så är det ju inte jätteförvånande att det kan funka bra under sex.
Citera
2006-10-29, 15:39
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trek
Min nuvarande har också börjat säga "Jag vill va din slav" "Gör vad du vill med mig" osv.

Känner mig smått töntig som inte riktigt vet vad jag ska göra då?

Du skall naturligtvis tacka och ta emot!
Citera
2006-10-29, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.
Hmm, en bekant kom oroandes frågandes om sitt flickvän som under sexakten ombett honom kalla henne för "hora", gett uttryck för att vara hans "hora" osv vilket inte skett tidigare. Har själv inte fått höra detta men blev nyfiken att höra hur det står till med "beteendet". Vilka växlar av seriositet/oro skall man ta? Är det ett uttryck av undergivenhet som är ofarlig?

undergivna tjejer är ju det bästa
Citera
2006-10-29, 15:41
Medlem
Treks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Du skall naturligtvis tacka och ta emot!
Jo tack, men det känns inte alltid så himla naturligt
Citera
2006-10-29, 16:39
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trek
Jo tack, men det känns inte alltid så himla naturligt

Det är ett tämligen vanligt beteende, särskilt hos kvinnor som har den fula ovanan att spela oskyldiga och snälla offentligt. Själv har jag aldrig förstått vad det hela handlar om, men det är tydligen något omvänt oidipuskomplex.

Problemet är dock att dessa kvinnor har extremt lätt för att försöka skuldbelägga dig för att de är sexuellt avvikande och skäms för detta. Inte sällan hävdar de att de varit "för fulla" att "du är översexuell" eller ren och skärt förnekelse att det hela faktiskt inträffat efter att du i din välvilja undrar vad det är hon tänder på egentligen.

Jag finner det hela mest jobbigt och mitt råd är att du gör dig av med det här pervot omgående.
Citera
2006-10-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Det är ett tämligen vanligt beteende, särskilt hos kvinnor som har den fula ovanan att spela oskyldiga och snälla offentligt. Själv har jag aldrig förstått vad det hela handlar om, men det är tydligen något omvänt oidipuskomplex.

Problemet är dock att dessa kvinnor har extremt lätt för att försöka skuldbelägga dig för att de är sexuellt avvikande och skäms för detta. Inte sällan hävdar de att de varit "för fulla" att "du är översexuell" eller ren och skärt förnekelse att det hela faktiskt inträffat efter att du i din välvilja undrar vad det är hon tänder på egentligen.

Jag finner det hela mest jobbigt och mitt råd är att du gör dig av med det här pervot omgående.

Håller med faktiskt med allt förutom det sista du sade om "pervot"..
I mitt fall så har jag ett ex som inte kan komma om jag inte dominerar henne & kallar henne just hora o slampa osv osv
Men iallafall så är ju det alltid viktigt att prata om sånt här med sin partner även efter knullet så man vet vars man har varandra.
Hon kommer fortfarande till mig o sover över ibland så att hon ska få sina orgasmer haha..
Hon har en ny kille och har frågat mig hur länge hon måste vänta innan hon kan be honom att förnedra henne i sängen..Minst 6mån har jag sagt vetandes att jag har en skön stund varje vecka i 2 mån till...
Citera
2006-10-29, 17:30
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalaspuff
Håller med faktiskt med allt förutom det sista du sade om "pervot"..

Nåväl, alla kan inte ha min höga och oantastliga moral.
Citera
2006-10-29, 18:12
Medlem
Ninjans avatar
Hela det sexuella spelet är en lek. I min värld så är det de mest självständiga och självsäkra tjejer som önskar att bli kallade för nedvärderande tillmälen. Det kan vara att det blir som en chans att tillfredställa sidor av sig själv som man normalt sett undertrycker i sin vardag. Av samma anledning kan jag tänka mig att det (verkar) vara vanligt att högt uppsatta människor har masochistiska böjelser.

Skulle inte förvåna mig om det är de mest rabiata feministerna på FB som egentligen är de som mest önskar att förnedras och utnyttjas sexuellt
Men det är en enorm skillnad på att kalla en kvinna för "slyna" och på att verkligen mena det.
Citera
2006-10-29, 20:06
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Hela det sexuella spelet är en lek. I min värld så är det de mest självständiga och självsäkra tjejer som önskar att bli kallade för nedvärderande tillmälen. Det kan vara att det blir som en chans att tillfredställa sidor av sig själv som man normalt sett undertrycker i sin vardag. Av samma anledning kan jag tänka mig att det (verkar) vara vanligt att högt uppsatta människor har masochistiska böjelser.

Skulle inte förvåna mig om det är de mest rabiata feministerna på FB som egentligen är de som mest önskar att förnedras och utnyttjas sexuellt
Men det är en enorm skillnad på att kalla en kvinna för "slyna" och på att verkligen mena det.
Att man "byter roll" i sängen jämfört med vanliga livet köper jag. Det hör man ju titt som tätt och passar in ibland.

Men jag vet inte om jag håller med om att det är "självsäkra tjejer" som "normalt sett undertrycker" personligheter osv. Jag tror bara att det handlar om att det är skönt att byta roll ibland. Alla har vi våra masker, självsäkra eller inte.
Citera
2006-10-29, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Det där var så kul att jag snodde det till min signatur.

Men om tjejen vill bli kallad hora, kalla henne hora. Troligen får det bara henne att känna den där lilla förbjudna snuskigheten (dvs hon BLIR inte en hora).
Jag hade en partner en gång som, mitt under akten, vräkte ur sig "Våldta mig"... Det undrar jag ofta över.

För all del.

mm hade en tjej som skrek liknande saker tills örona blödde, "ta mig", "spetsa mig", "våldta dina lilla flicka", "knulla mig pappa" och övriga saker som inte ens jag kan säga här .... det jobbiga var att hennes föräldrar sov i rummet intill. . Psykfallet dumpades rätt omgående efter hot om våldtäktsanmälan osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in