2006-10-29, 01:19
Medlem
bindi61s avatar
Winstrol, Masteron&Epoise.
Är inne på tionde dag och formen börjar arta sig.
Artrox för lederna, Omega-3 samt stark antioxidant för biverkningar.
Efterlyser andras tjejers rapporter!
Citera
2006-10-29, 18:04
Medlem
Dickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bindi61
Winstrol, Masteron&Epoise.
Är inne på tionde dag och formen börjar arta sig.
Artrox för lederna, Omega-3 samt stark antioxidant för biverkningar.
Efterlyser andras tjejers rapporter!

Det blir mycke roligare att följa tråden om du skriver upp lite styrkestats, längd,vikt och bf vid start kuren och uppdatera dessa under tiden så man kan jämföra efter kurslutet.

Lycka till med kuren och uppdatera ofta , ricktigt roligt att du lägger upp kuren här då de knappt skriver några tjejer på denna del av forumet

Mvh Dicken
Citera
2006-10-30, 21:19
Medlem
e inte masteron en otrevlig liten sak för tjejer?? eller e det bara jag som inbillat mig?
Citera
2006-11-02, 16:50
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishguy1
e inte masteron en otrevlig liten sak för tjejer?? eller e det bara jag som inbillat mig?

hmmm... så vitt jag vet stänger den ner östrogenen rätt bra, tror det använts mot bröstcancer, men är inte 100% säker...

Om det är den jag tror det är så kan tjejen lätt bli....hmm.. väldigt manlig på denna steroid.
Citera
2006-11-07, 13:48
Medlem
smart för tjejer och stacka ?
Ps ! hoppas du läser på amrikanska brädor osv .( så du inte förstör dig information är värdefult )
Citera
2006-11-07, 15:31
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
hmmm... så vitt jag vet stänger den ner östrogenen rätt bra, tror det använts mot bröstcancer, men är inte 100% säker...

Det stämmer bra.

Citat:
To give you an idea, Masteron + Tamoxifen actually fared better than ChemoTherapy for immediate objective responses from patients (8).

[...]

Remember that year that the Chinese National Swimming Team (women’s) were kicking everyone’s ass? Or the year that the German National Swimming Team (again, I’m talking about women) were taking all those Gold medals? They were all using a form of DHT or a derivative, possibly Masteron. The German Women had very deep voices, which leads me to believe that Masteron’s virilizing effects on women could be very bad (there was a famous/funny interview where the interviewer implied that they all had deep voices, and one of them replied “Ve came here to svim… not to sing.”). Hence, I feel Masteron is a great drug for any type of athlete, but possibly not for women (at least not at high doses...perhaps 50mgs/E3D is appropriate). Sorry girls...you can have a go with this drug, but keep the doses low.

http://forums.steroid.com/showthread.php?t=199836

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in