Citat:
Halmgubbar & tramsande som vanligt.Tror du lite att hela befolkningen ligger bakom drev mot en person? Jag påstår fortsatt att Kakan Hermansson är väldigt populär i kretsar som är minst lika stora som de som lydigt skickar sitt mail till Audi.
Du tror återigen att din egen åsikt är representativ för andras åsikt.
Du tror återigen att din egen åsikt är representativ för andras åsikt.
Du tror väldigt mycket själv. Detta är ett diskussionsforum & jag vet att min åsikt inte är representativ för vad tex. du tycker. Inte heller har jag hävdat att "hela folket" drevar mot "Kakan".
Att "Kakan" möts av allt mer kritik & ökad motvilja i alla möjliga sammanhang kan inte ha gått någon förbi. Detta beror delvis på hennes olika uttalande, men även på att samhällsklimatet håller på att svänga snabbt.
Den här typen av "artister" som fått en artificiell karriär enbart på grund av sina politiska åsikter blir snabbt omoderna när samhällsklimatet förändras. Att då, som Eric Haag, associera sig själv med en sådan person smetar givetvis av sig.
Även om Erik Haag framstår som rätt PK-präktig så har han inte utmärkt sig på samma rabiata vis som "Kakan". Men om han ständigt figurerar ihop med "Kakan" så påverkas självklart hans varumärke.
Dessutom är det ju inte så att Eric Haag har någon slags superbegåvning. Hans karriär är baserad på att folk tycker att han är en trevlig kille. Om han istället kommer att associeras med något mindre trevligt så kommer självklart karriären att ta skada.
Det här uttrycker nog bäst vad som är Erik Haags "grej".