2013-12-29, 18:05
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
...trots att han ser halvpundig ut.

Skulle tro att hans halvpundiga stil är ett ironiskt statement. Det är ett medvetet stildrag...
Citera
2013-12-30, 02:53
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Håller inte med, och jag tror inte längre på en match in heaven, hr Haag verkar vara en sunkig typ.
uppenbart är det kemi, fast...

Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Lotta är snygg och Erik är rolig. Kvinnor gillar män som får dom att skratta. Har jag hört...
... Erik verkar ganska gapig och tröttsam också. Men visst är det så, generellt.
Citera
2013-12-30, 06:56
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid

... Erik verkar ganska gapig och tröttsam också. Men visst är det så, generellt.

Ja, personligen tycker jag bara han är störig. En sån där typisk klassens clown från skolan som sprang runt som ett mongo och störde folk med "luften är fri, luften är fri."

Men jag tror han kan vara rätt rolig och charmig i mindre doser...
Citera
2013-12-30, 14:48
Medlem
selusts avatar
Anledningen till att det tog slut är att Erik har känslor för en kvinna dom "träffade" på swingersklubb i Västerås. Martina är ett vrak.
Citera
2013-12-30, 16:18
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Anledningen till att det tog slut är att Erik har känslor för en kvinna dom "träffade" på swingersklubb i Västerås. Martina är ett vrak.

I call bullshit. Det är klart att det är Lotta det handlar om. Det är därför som hon är så svävande, hade det inte varit hon hade hon dementerat...
Citera
2013-12-30, 17:03
Medlem
Cinnabars avatar
Det finns många exempel på människor som träffar "den rätta" efter det att de skaffat barn med den som tidigare platsat i mallen för hur man ska leva sitt liv som vuxen, alltså med barn och familj. Kr*stian L*uk är bara ett av alla exempel, vill ha barn, skaffar dem med en kvinna som "verkar bra", och sen dyker den stora kärleken upp. Nu vet jag inte om Haag har plats för andra än sig själv, men, men, scenariot känns igen. Om han väntat på den absoluta matchen hade han kanske fått vänta resten av livet, barnlös. En del gör så också, men hur man än gör, är det ju bra om den lämnade inte får dödliga sår.

Jag tror nog att paret inte varit så snälla mot den lämnade M*rtina, ett av skämten fick mig att tappa sympatierna för båda. M har flitigt berättat hur snygg hon tycker att Erik är, sen skämtar Lotta om just detta med att E anses snygg (obegripligt enligt mig), och ja, det var väl en taskig pik känner jag, eller obetänksam. Lite mindre flams vore på sin plats, men de verkar ju vara sjukt kära i varandra, då blir det ett program som förtjänar styrning från någon nykter. "Dockan Lotta" lär kvickna till.

Jag tror att paret H*ag varit två skrikapor ihop, med kanske lättare bokstavskombinationer i botten. Oerhört stressade, varvat med lägre perioder. Det där tror jag inte att jämn-aktiva Lotta kommer att fixa i längden.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-12-30 kl. 17:08.
Citera
2013-12-31, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selust

Swingerklubb i Västerås intressant........finns det en sån där????? Tycker Martina är vacker och att Erik jobbar på bra.......
Citera
2014-01-06, 19:34
Medlem
bokhoras avatar
Lotta håller på att flytta (ifrån sin man?) i alla fall, det är svårt att missa om man läser hennes twitter.
Citera
2014-01-16, 21:48
Medlem
Såg Erik och Lotta i Tensta Centrum (Ja, Tensta) idag gåendes med en annan man. Jag hörde inte vad dom sa men det kändes som att de skulle titta på en lägenhet, snubben de gick med såg mäklaraktig ut (men jag är inte alls säker på mer än att jag såg dem i Tensta tillsammans.)
Citera
2014-01-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokhora
Lotta håller på att flytta (ifrån sin man?) i alla fall, det är svårt att missa om man läser hennes twitter.

Har inte Twitter, vad skriver hon?

Edit: Såg att man visst kan komma in utan att regga sig, missförstått det där...

Edit 2: Hittade dock inte var hon skrev något om att hon håller på att flytta...eller menar du med tanke på att hon köpte en matta eller vad det va?
Senast redigerad av backflasha 2014-01-16 kl. 21:56.
Citera
2014-01-17, 22:15
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflasha
Såg Erik och Lotta i Tensta Centrum (Ja, Tensta) idag gåendes med en annan man. Jag hörde inte vad dom sa men det kändes som att de skulle titta på en lägenhet, snubben de gick med såg mäklaraktig ut (men jag är inte alls säker på mer än att jag såg dem i Tensta tillsammans.)

Tvivlar starkt på att Lotta och Erik tänker slå ned bopålarna i Tensta eller närbelägen förort.

Gissningsvis så är det innerstan som gäller....
Citera
2014-01-17, 23:33
Medlem
Trakigtaliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Tvivlar starkt på att Lotta och Erik tänker slå ned bopålarna i Tensta eller närbelägen förort.

Gissningsvis så är det innerstan som gäller....

(FB) Skvaller om Martina och Erik Haag? (Sammanfogad)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in