2000-08-03, 18:06
Medlem
Tjena allihopa!

Är det nån som vet vad som har hänt med Ebba (http://go.to/ebba)? Hon har inte uppdaterat hemsidan sedan februari och har inte heller meddelat att hon tänkte lägga av eller så. Rykten gör gällande att hon har flyttat utomlands men det är ändå något som inte stämmer...

Jag tar tacksamt emot all information om denna underbart sexiga lilla varelse.

Tack på förhud!

/R
Citera
2000-08-03, 22:50
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Hon har (och är) mycket upptagen med att suga min kuk för tillfället. Men vi får se om jag släpper henne ifrån mig.
Citera
2000-08-04, 10:07
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Yeay right! Andra intelligenta inlägg...?
Citera
2000-08-04, 11:26
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Vem fan bryr sig om det lilla sprutludret, förmodligen kommer hennes sönderknullade kropp att flyta i land på någon skärgårdsö snart..
Citera
2000-08-04, 12:56
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

tänk vad jag älskar alla dessa inlägg som bara går ut på att skriva så förolämpande saker som möjligt om någon man inte känner....

jag antar att "fruitcake" (undrar om alla vet vad det betyder?) får en kick av att kalla en söt tjej för sprutluder.......................

patetiskt!
Citera
2000-08-04, 13:25
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

rick, the knight in shining armor....
Citera
2000-08-04, 13:28
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

;-)
Citera
2000-08-04, 17:07
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Ebba är en av mina hyndor som jag regelbundet knullar hårt och skoningslöst med mina 47 cm. Brukar självklart lugga henne i kisstofsen också. Just nu är hon upptagen med att skura fittan med en toalet borste och klorin. Snart ska jag daska kuken i ansiktet på henne.
Citera
2000-08-04, 17:41
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Är det inte svårt att använda tangentbordet med hovarna, hingsten?

/L
Citera
2000-08-04, 20:24
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Kul med såna som har humor.
Citera
2000-08-07, 09:55
Medlem
Vad har hänt med Ebba?

Hmmm, alltid lika konstruktiva inlägg!

/R
Citera
2009-04-28, 20:33
Medlem
Någon som minns denna bruden? Minns att jag tyckte det var fantastiskt att en så het brud hade sig själv som pris i novelltävlingar etc! Ingen som råkar ha gammalt material sparat, som hennes bilder, noveller etc som fanns på hennes sida? Hade varit kul att se igen av nostalgiska skäl.

För er som inte var med då, så var det en ung het svensk tjej med egen hemsida som bla arrangerade tävlingar för sina besökare med sig själv som pris (dvs vann du, fick du knulla henne!). Sen skrev hon noveller om sexmötena. Lade ut en hel del bilder på sig själv, men aldrig riktigt helt, blurrade sina ögon som minst vill jag minnas. Hade även en del bilder på smygis.com (eller .se vad det nu var) också.

Mycket möjligt att allt var fejk, men då för drygt 10 år sedan svalde jag hela konceptet med hull och hår! Enorm skillnad mot dagens kommersiella sidor iaf, kändes väldigt amatör och äkta då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in