2006-10-27, 18:05
Medlem
om man inte har benz och ska ta tjack, funkar atarax så? det är ju nå slags ångestdämpande. äter sånt mot min ångest, fungerar mest som sövande. värdelösa..men jag tänkte att dom kanske fungerar istället för benz.

har gbl också.

har hört att ATn är skit jobbig på tjack. har aldrig testat det förut.
Citera
2006-10-27, 18:20
Medlem
nej man får ingen at första gången. chansen är inte stor iaf. och ataraxer funkar ej. du kanske måste poppa 50+ stycken för att bli trött
Citera
2006-10-27, 20:35
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howhigh
nej man får ingen at första gången. chansen är inte stor iaf. och ataraxer funkar ej. du kanske måste poppa 50+ stycken för att bli trött

Du vet ju uppenbarligen inte alls vad du pratar om. Jag fick galen AT första gången.

OT: Atarax är ett värdelöst preparat, iaf i det syftet du tar det. Självklart ger det något men inte mycket. Käka så många som möjligt när du är på nedgång så kanske det hjälper lite
Citera
2006-10-27, 21:55
Medlem
ingen jag känner eller ens hört talas om har fått at efter första gången på affe
Citera
2006-10-27, 21:58
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
OT: Atarax är ett värdelöst preparat, iaf i det syftet du tar det.
Atarax som läkemedel är ett skämt.
Citera
2006-10-27, 22:00
Medlem
jaha jovissts avatar
Atarax är skitbra sömnmedel tycker jag alla fall, sov 11 timmar på två stycken, tjejen sov 16 timmar
Citera
2006-10-27, 22:17
Medlem
Citat:
ingen jag känner eller ens hört talas om har fått at efter första gången på affe

då är det jävlit konstigt, eftersom man brukar göra allting fel första gångerna, o allt slår på så mycket hårdare.
min jungfru-at var den värsta ja nånsin haft tror jag.
Citera
2006-10-27, 22:27
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
nej man får ingen at första gången.

Citat:
Då vet du om några nu då..
För jag fick mig en sån jävla At på tjacket också (first time). Mycket mildare efterföljande gånger. Men tillräckligt för att veta att detta inte var drogen för mig!
Citera
2006-10-27, 22:58
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Du vet ju uppenbarligen inte alls vad du pratar om. Jag fick galen AT första gången

fick faktiskt inte heller At första gången,, känslorna visste inte riktigt vad dom skulle tro,, At kom senare när man blivit mer erfaren,, men men,, som sagt så är det olika för alla....
Citera
2006-10-28, 01:16
Medlem
A-Dmps avatar
Fick fruktansvärd avtändning när jag var 15 och testade amfetamin för första gången. Men det hade antagligen att göra med att vi var små och skulle hävda oss och sånt. Vi bombade 0.3or tills tjacket var slut, och när det tog slut var det inte mycket annat att göra än att gråta, gråta tills allt hemskt var försvunnet. Det här var alltså långt innan jag började med bensodiazepiner.
Citera
2006-10-28, 20:41
Medlem
Cykeltratts avatar
kör på GBL:n fss!
Citera
2011-01-09, 08:16
Medlem
jagtarenpajs avatar
Nu bumpar jag visserligen en väldigt gammal tråd, men det anser jag mig vara befogad till då jag blir den första som faktiskt håller sig till topic inom detta ämne och faktiskt har något att tillföra; so here we go:

Atarax varken tar bort eller dämpar AT:n på ett märkbart sätt, men däremot underlättar det sömnen ifall du tar ett par atarax när du känner att ruset börjar avta.

Ett varningens finger

Att ta flera stycken atarax efter ett för hårt tjack-race är något som starkt avråds då det kan ge allvarliga skadeverkningar på hjärtat. Bara Atarax kan ge upphov till hjärtstillestånd och i kombination med amfetamin, som i sin tur leker lite med det autonoma nervsystemet och därigenom ökar hjärtrytmen, så kan det gå riktigt illa till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in