jag vet att man attackerar visa mc och snart paypal men varför inte hacka nått mer intressant typ som Nasa... så att man kan få ta reda å¨ifall usa har bomber i ryymden? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8236951.ab
skulle vara mycket mer intressant än att hålla på med detta eller varför typ något skit hemligt typ
Vita huset.. skulle vara mycket mer intressant eller?
Tänk dig deras hemsida som ett hus. "Hackarna" bryter sig inte in i huset, de bara står och knackar på ytterdörren tio miljoner gånger så ingen annan kan komma in.
Julen är handelns största inkomstkälla och att sabba visa, mastercard och paypal kan förstöra för mängder av företag och privatpersoner. På så sätt har operationpayback lyckats. Men risken är att vanligt folk kan bli förbannade när de inte kan köpa julklappar.
Risken är enligt mig 99% chans att man misslyckas Man bör ej om man på allvar kritiserar USA ta till samma metoder som de gör. Detta legitimerar USA att ta i med hårdhandskarna ... personligen vill jag ha mitt internet som det var innan den här cirkusen började
Att med brutala medel tvinga PayPal att acceptera Wikilekas är knappast korrekt väg att gå ..... man visar ju enbart att Wikileaks anhängare är terrorister
Så farligt är det inte. De anfaller en sida åt gången. Och kollar man media verkar det inte vara panik i världen.
Men visst om det var fler bakom attackerna och mål som folk behöver, då kan det bli kaos.
men nu när dom hade attackerat VISA så menar jag.. tänk på svennarna i frankrike som skulle åka hem igår då när attacken skedde.. det gick inte att betala biljetterna och kom ej hem..
vissa människor förstår jag inte hur dom tänker -.-
Tänk dig deras hemsida som ett hus. "Hackarna" bryter sig inte in i huset, de bara står och knackar på ytterdörren tio miljoner gånger så ingen annan kan komma in.
det var ett bra svar
Citat:
Ursprungligen postat av bonelid
De gör det för att hämnas Julian Assange och wikileaks
men han får väl skylla sig själv om han har våldtagit någon eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackaren
Syftet.
De har inte bara gått på random kreditbolag, utan på de bolag som har omöjliggjort donationer till wikileaks.
men det har man väl ändå förståelse för.
om jag hade en bankbolag så skulle inte jag vilja hjälpa till att föra över pengarna från donatorer till någon jävla terrorist aktion
Nej de jobbar för fullt för att få ner Pa*p*l, Dock så är vi i döda zonen just nu, kl i europa är 8 samt 2 på natten i usa, därför är allt lite lugnare. Dock 1,9k människor inne.